حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عیادت از بیماران بستری در بیمارستان خلیج‌فارس
    ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۵۲
    شناسه : 2724
    بازدید 1516
    11
    به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی انجام شد به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی و در راستای پویش تامین‌اجتماعی همدل، از بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان خلیج‌فارس عیادت شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی
    پ
    پ

    دریانیوز: به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی و در راستای پویش تامین‌اجتماعی همدل، از بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان خلیج‌فارس عیادت شد.
    با حضور مجتبی معین‌وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان، دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان و دکتر بستان رئیس بیمارستان خلیج‌فارس و جمعی از کارکنان این سازمان، از بخش‌های مختلف بیمارستان خلیج‌فارس بازدید شد و از بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان عیادت کردند.مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این بازدید گفت: ظرفیت اسمی بیمارستان خلیج‌فارس ۳۰۰تخت است و با توجه به اینکه هرمزگان از نظر درمانی دچار کمبودهایی است باید تلاش شود که این ظرفیت کامل مورد استفاده قرار گیرد.  مجتبی معین‌وزیری افزود: بیمارستان خلیج‌فارس تنها بیمارستان بخش کارگری در استان هرمزگان است که خدمات درمانی رایگان به قشر کارگری ارائه می‌نماید و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

    معین‌وزیری عنوان‌کرد: با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که در حوزه درمانی در استان وجود دارد باید تلاش شود که هیچ بیمار قشر کارگری برای درمان به خارج از استان نرود و بتواند خدمات درمانی مورد نیاز خود را در استان تامین نماید. وی با اشاره به کسب رتبه برتر بیمارستان خلیج‌فارس در بین بیمارستان‌های سازمان تامین‌اجتماعی در کشور گفت: خوشبختانه بیمارستان خلیج‌فارس تاکنون حرکت روبه‌رشدی را طی کرده‌است و باید به همین روند ادامه دهد و خدمات مورد نیاز جامعه را بهتر از گذشته به جامعه هدف که بیشتر قشر کارگری است ارائه نماید. وی از صنایعی که در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند خواست در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی خود، به بخش بهداشت و درمان به ویژه بیمارستان خلیج‌فارس کمک بیشتری نمایند چرا که بسیاری از کارکنان و کارگران این صنایع خدمات درمانی خود را از بیمارستان خلیج‌فارس دریافت می‌کنند. در ادامه مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی مسوولان استان به ویژه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از تامین‌اجتماعی هم در حوزه بیمه‌ای و هم درمانی صورت گرفته‌است.

    عباس اکبری اظهارداشت: بیمارستان خلیج‌فارس تنها بیمارستان سازمان تامین‌اجتماعی در استان هرمزگان است و بار سنگین ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان این سازمان را برعهده داردوکه از مسوولان و کادر درمانی این بیمارستان به خاطر تلاش‌ها و کارهایی که انجام می‌دهند تقدیر می‌شود. سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان نیز در این بازدید گفت: کادر درمانی بیمارستان خلیج‌فارس تاکنون خدمات خوبی به مراجعه‌کنندگان ارائه کرده‌اند و کسب رتبه برتر این بیمارستان نیز نشان‌دهنده این موضوع است. دکتر غلامعباس مومنی ادامه‌داد: در زمان شیوع کرونا، بیمارستان خلیج‌فارس دومین بیمارستانی بود که پذیرش بیماران کرونایی در آن انجام شد و توانست خدمات خوبی به بیماران ارائه نماید. مومنی خاطرنشان‌کرد: از آغاز همه‌گیری این بیماری در کشور، ۲۰ هزار و ۴۴۹ مراجعه بیماران قطعی و مشکوک کووید ۱۹ به بیمارستان خلیج‌فارس انجام شده است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۶۳ مراجعه به صورت سرپایی و ۵ هزار و ۱۸۶ مورد بستری شدگان قطعی و مشکوک در این بیمارستان بوده‌است.

    وی اظهار کرد: در این مدت تعداد زیادی از پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان و مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند. مومنی در پایان گفت: در این مدت ۲۰۳ پرستار و بهیار، ۱۷۰ نفر کادر اداری و مالی، ۱۳۵ نفر کار نیروی خدمات، ۱۱۱ نفر کاردرمانی و ۴۷ پزشک از زمان شیوع این ویروس در بیمارستان خلیج‌فارس و دیگر مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به آن مبتلا شدند. قابل‌ذکراست؛ از پرستاران شاغل در بخش‌های مختلف بیمارستان نیز تقدیر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.