حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عملکرد استاندار هرمزگان امیدآفرین برای رفع بی عدالتی وتبعیض
    ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۲۸
    شناسه : 3943
    بازدید 1382
    12
    دریانیوز//  رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی از مهدی دوستی استاندار هرمزگان که به عنوان استاندار برتر کشور انتخاب شدتجلیل کرد که خبر خوشایندی برای هرمزگانی هاست که استاندار شان عملکرد بسیار مناسبی داشته است و برگزیده ترین استاندار کشور شده اشت.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//  رئیس جمهور روز چهارشنبه هفته گذشته در جشنواره ملی شهید رجایی از مهدی دوستی استاندار هرمزگان که به عنوان استاندار برتر کشور انتخاب شدتجلیل کرد که خبر خوشایندی برای هرمزگانی هاست که استاندار شان عملکرد بسیار مناسبی داشته اند و برگزیده ترین استاندار کشور شده اند. در بخش معرفی برترین استانداران کشور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان بر اساس ارزیابی شاخص‌ها، فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های دولت مردمی به عنوان استاندار برتر کشور معرفی و توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور مورد تقدیر قرار گرفت. استاندار هرمزگان در طول مدت فعالیت خود توانسته با تهیه سند توسعه هرمزگان در حوزه پیشرفت توام با عدالت و مردم محور اقدامات موثری را پایه ریزی و اجرا کند.همچنین تسهیل سرمایه گذاری و حذف امضاهای طلایی با تهیه کیف سرمایه گذاری استان، سفرهای درون استانی و احصاء مشکلات بخش‌های مختلف و تصویب طرح‌های رشد متناسب با زیست بوم هر منطقه، ریل گذاری صحیح اقتصادی و تعریف شهرهای جدید اقتصادی، پیگیری تبدیل هرمزگان به قطب پالایشگاهی کشور، مردمی سازی امکانات معطل دولتی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و اماکن ورزشی، ارتقای رتبه هرمزگان در بسیاری از شاخص‌های مهم اقتصادی از دیگر اقدامات مهم استاندار هرمزگان بوده است.

    واقعیت این است که هرمزگان بدلیل نوع نگاه پایتخت نشینان به این استان در دولت های گذشته باعث شده است علی رغم جایگاه اقتصادی اش، اما در فقر و محرومیت و فلاکت، بیکاری، گرانی و… صدرنشین استان های کشور باشد. متاسفانه همواره به هرمزگانی به عنوان استانی نگاه شده است که مرکزی برای سوددهی ودرآمدزایی کشور باشد و خود استان هیچ سودی از استان نبرده است و به همین دلیل همچنان محروم مانده است.بنگاه های اقتصادی فعال در استان حتی حاضر نشده‌اند مالیات وعوارض شان را در استان بپردازند و حساب های شان در هرمزگان نبوده و بیشتر مدیران شان هم پروازی بوده اند وآنطور که استاندار هرمزگان چند روز قبل اعلام کرد علی رغم پیگیری های صورت گرفته، اما پرونده مالیاتی ۶۴ بنگاه اقتصادی فعال در استان به هرمزگان برگشت داده نشده اند که این موضوع نشان می دهد برخلاف قانون مالیات های مستقیم که بایستی مالیات وعوارض در استان محل فعالیت پرداخت شود، اما این بنگاه های اقتصادی برخلاف قانون نمی خواهند مالیات وعوارض را در هرمزگان بپردازند. اما با تمام این تفاسیر، از زمان انتصاب مهدی دوستی به عنوان استاندار هرمزگان، شاهد فعالیت های جهادگونه و شبانه روزی ایشان در حوزه های مختلف بوده ایم و افزایش ۲۵۰۰درصدی افتتاح پروژه های هفته دولت امسال در هرمزگان نشانه خروجی عملکرد ایشان است.

    به لحاظ رفتاری و ساده زیستی نیز بگونه ای در بین مردم ظاهر شده اند که اگر در جمعی حضور داشته باشند، چندان قابل تشخیص نیستند و با ظاهری ساده تر بین مردم حضور یافته و شنونده و پاسخ دهنده خوبی برای مردم هستند وبطور مرتب به مناطق مختلف استان می روند تا واقعیت ها را از نزدیک ببینند. هرمزگان محرومیت شدیدی را در حوزه های مختلف دارد و نیازمند مدیرانی قوی و جهادی هستند که بحمدالله استاندار هرمزگان اینگونه است و انتظار می رود تداوم عملکرد دوستی باعث رفع زنگارهای محرومیت از بخش‌های مختلف استان در سال های آینده شود و در واقع عملکرد ایشان باعث شده است امیدهرمزگانی ها به رفع تبعیض و بی عدالتی در حوزه های مختلف در استان افزایش یابد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.