حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ایجاد ۳۵۰۰ تن ظرفیت سردخانه‌ای  در بندر شهید رجایی
    ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۴۶
    شناسه : 1950
    بازدید 1653
    5
    معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به کانتینرهای یخچالی شش ترمینال به صورت مستمر در بندر شهید رجایی در حال فعالیت می باشند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به کانتینرهای یخچالی شش ترمینال به صورت مستمر در بندر شهید رجایی در حال فعالیت می باشند. به گزارش خبرنگار دریا، « منصور خرمشکوه» در تشریح ایجاد ظرفیت های جدیدکانتینرهای یخچالی در بنادر استان اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه زیرساخت‌های لازم به منظور خدمات رسانی به کانتینرهای یخچالی در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت از سالیان گذشته با محوریت اداره کل و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به انجام رسیده است.وی افزود: در همین زمینه ظرفیت‌های زیادی از جمله ۲ هزارو ۸۶۴ پلاک برق کانتینر یخچالی، ۴۷۰ پاور پک و ۳هزارو ۵۰۰ تن ظرفیت سردخانه‌ای در شش ترمینال بندر شهیدرجایی ایجاد و شرکت‌ها به شکل مستمر در حال خدمات رسانی می‌باشند.

    خرمشکوه بیان داشت: علاوه بر بندر شهید رجایی در بنادر لنگه، شهید باهنر و بندر جاسک نیز همزمان شرایط لازم برای ورود کامیون‌های حامل کانتینرهای یخچالی و تخلیه آن بر روی شناورها به صورت مداوم مهیاکه خوشبختانه از رونق قابل توجهی نیز برخوردار است. معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶ قلم محصولات کشاورزی و همزمان سایر مشتقات دامی و لبنی از طریق کانتینرهای یخچالی از بنادر مرکز، شرق و غرب استان به مقصدهای تعیین شده بارگیری و ارسال شده که عمده این محصولات شامل خرما، سیب درختی، کیوی، رطب، ماهی و میگو و سایر محصولات و مشتقات کشاورزی و دامی و لبنی می‌باشد.وی با بیان اینکه عمده کشورهای هدف کانتینرهای یخچالی ارسالی از بندر شهید رجایی شامل چین، هند، سریلانکا و امارات می‌باشد که به طور یقین با حمایت دولت و ایجاد زیرساخت‌های لازم امکان توسعه و رونق بیش از پیش این تجارت وجود خواهد داشت، اضافه کرد: با توجه به اقبال کشورهای هدف از این گونه فعالیت و استقبال تجار و بازرگانان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان طرح‌های توسعه جدید برای ایجاد ظرفیت بیشتر در حوزه کالاهای یخچالی در دستور کار خود دارد.

    به گفته معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در مجموع در کل این استان و در شش ماهه دوم سال گذشته شاهد افزایش ۶۰ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینرهای یخچالی در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ بوده‌ایم. خرمشکوه با بیان اینکه در شهرستان بندرلنگه علاوه بر صادرات این کانتینرها به کشورهای امارات و قطر بخشی از طریق شارجه به کشور عمان ترانزیت می‌شود، افزود: به منظور پشتیبانی و نگهداری این کانتینرها حدود ۲ هکتار از اراضی بندرلنگه به این امر اختصاص پیدا کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.