حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ضرورت رعایت مجدد پروتکلها و استفاده از ماسک
    ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۱
    شناسه : 2699
    بازدید 1568
    5
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به آمار، نگرانی ها از اوج گیری بیماری کرونا وجود دارد و لازم است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به آمار، نگرانی ها از اوج گیری بیماری کرونا وجود دارد و لازم است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند. احمد مرادی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: تا ریشه کن شدن بیماری کرونا باید پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال می شد اما متاسفانه ضریب رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت پایین آمد که برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری باید مجددا رعایت پروتکلها و استفاده از ماسک با جدیت دنبال شود.این عضو کمیسیون انرژی در ادامه اظهار کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت، رعایت پروتکل های بهداشتی در همه استان ها کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر برگزاری مراسم ها و تجمع ها بدون رعایت پروتکل ها رواج پیدا کرده است. امروز این نگرانی وجود دارد که بر اساس آمار مجددا به شرایط اوج بیماری باز گردیم.به گزارش ایسنا ؛ نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای اینکه به روزهای تلخ آغاز این بیماری باز نگردیم از همه مردم درخواست داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و حتما از ماسک استفاده کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.