حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ضرورت تکمیل سریع تر پروژه بیمارستان ۵۳۱تختخوابی بندرعباس
    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۷
    شناسه : 3504
    بازدید 1414
    5
    معاون رئیس جمهور در بازدید از بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تاکید کرد معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه در حال ساخت بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس بازدید کرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس بازدید کرد. سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه سفر به استان هرمزگان، از پروژه بزرگ بیمارستانی ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس بازدید کرد. این بیمارستان، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های درمانی جنوب کشور است که کار ساخت آن از دولت قبل آغاز شد.
    مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در این بازدید بر ضرورت تکمیل سریعتر این پروژه به منظور افزایش ارائه خدمات و ارتقای کیفی بخش درمان در هرمزگان تأکید کرد.

     ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان در حال تکمیل بندرعباس اختصاص می یابد

    سید صولت مرتضوی همچنین در این بازدید گفت: ما مشکل منابع نداریم و مصوبات پیش بینی شده و ماده ۵۶ به آخر رسیده است و سایر منابع که قرار بود امسال پرداخت شود سازمان برنامه پرداخت می‌کند بنابراین نگران تامین اعتبار آن نباشید. وی افزود: برای این طرح در سفر سال گذشته رئیس جمهور به این استان ۵٠٠میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد که در دو سال متوالی تا خرداد سال آینده تامین و پرداخت شود. معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: برای ١۴٠٠ از محل اعتبارات ١۵٠ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار و نقدی تخصیص داده شد و ٢٠٠میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ در آینده نزدیک متناسب با پیشرفت کار و تقدیم صورت وضعیت پرداخت می شودو ١۵٠ میلیارد دیگر هم تلاش داریم پرداخت کنیم.به گزارش فارس ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در جریان این بازدید، گزارشی از نحوه تخصیص اعتبارات به این پروژه تاکنون و نیز مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان در ارتباط با این پروژه را تشریح و به ثمر رساندن این پروژه را سبب ارتقای چشمگیر خدمات به مردم این استان با توجه به کمبودهای درمانی ذکر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.