حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ضرورت توسعه کشتی سازی برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه
    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۲۴
    شناسه : 1296
    بازدید 1611
    9
    معاون استاندار هرمزگان تاکید کرد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فراساحل ظرفیتی عظیم در استان است و نقش بسزایی در ایجاد فرصت شغلی در منطقه دارد و از همین رو توسعه آن برای ایجاد فرصت های جدید اشتغال پایدار بسیار مهم و حائز اهمیت است.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فراساحل ظرفیتی عظیم در استان است و نقش بسزایی در ایجاد فرصت شغلی در منطقه دارد و از همین رو توسعه آن برای ایجاد فرصت های جدید اشتغال پایدار بسیار مهم و حائز اهمیت است. احسان کامرانی در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران اظهار داشت: وجود خلیج فارس، دریای عمان و دسترسی به آبهای آزاد اهمیت منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران را دو چندان کرده است و برای تقویت این مجموعه مهم اقتصادی از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.

    وی ادامه داد: تقویت صنعت کشتی سازی برای ساخت و تعمیر کشتی های غول پیکر از اهمیت بسزایی برخوردار است و در همین راستا نیز باید بر موضوع بهره گیری از دانش های نوین و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت برای توسعه این بخش بیش از پیش تمرکز و توجه کرد. سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مجتمع کشتی‌سازی توانسته به توانمندی‌های مناسبی در زمینه ساخت انواع شناور و کشتی‌های اقیانوس پیما و حتی ساخت سکوهای نفت و گاز دست پیدا کند که این دستاوردها با تلاش متخصصان کشورمان محقق شده است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل برای تقویت زیرساخت های دریایی کشور استفاده کرد.

    به گزارش ایرنا، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت ۱۱۰۰ هکتار در ۳۷کیلومتری غرب بندرعباس است که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است و به عنوان بزرگترین مجتمع صنایع دریایی و فراساحلی کشور توان بالایی در ساخت و تعمیر انواع شناور، سازه های دریایی و سکوهای نفت و گاز دارد و پروژه های بزرگ و ارزشمندی را طی سال‌های گذشته به انجام رسانده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.