حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ضرورت برخورد با سرباندهای گسترش تکدی گری در هرمزگان
    ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۳
    شناسه : 3248
    بازدید 1377
    3
    معاون سیاسی استانداری هرمزگان تاکید کرد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به آسیب‌های سوء ناشی از پدیده تکدی گری، گفت: دستگاه‌های اجرایی تکالیفی را که قانون برای ساماندهی متکدیان تعیین کرده اجرایی و عملیاتی کنند.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به آسیب‌های سوء ناشی از پدیده تکدی گری، گفت: دستگاه‌های اجرایی تکالیفی را که قانون برای ساماندهی متکدیان تعیین کرده اجرایی و عملیاتی کنند. احسان کامرانی در نشست شورای ساماندهی متکدیان هرمزگان ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: دستگاه های اجرایی با اشراف کامل بر مسئولیتی که در حوزه ساماندهی متکدیان دارند، نسبت به اجرایی کردن وظایف خود اقدام کنند.کامرانی با بیان اینکه تکدی گری منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای به کودکان متکدی برای توانمندسازی آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضرورت دارد این موضوع در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

    وی افزود: پیشگیری از گسترش پدیده تکدی گری زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در بسیاری از بخش ها نظیر اعتیاد، بزهکاری و سایر موارد می شود و برچیدن پدیده تکدی گری ، نیازمند همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط است.کامرانی با اشاره به اهمیت برخورد با سرباندهای تکدی گری در هرمزگان، بیان داشت: برخورد با سرباندهای گسترش پدیده تکدی گری در سطح استان موضوع مهمی است که ضرورت دارد در دستور کار نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گیرد. به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این نشست از شهرداری بندرعباس خواست با همکاری سایر دستگاه های اجرایی متولی نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر در بازه زمانی مشخص اقدام کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.