حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صنایع  هرمزگان  موظف  به انجام مسئولیت های اجتماعی هستند
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
    شناسه : 3610
    بازدید 1341
    3
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس : طی نشست مشترک احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی و يعقوب دبيري نژاد عضو شوراي شهربندرعباس با مديران كل ديوان محاسبات و ورزش و جوانان هرمزگان، مشكلات تامين اعتبار و موانع قانوني تسريع در اجراي پروژه های عمراني حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: طی نشست مشترک احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی و يعقوب دبيري نژاد عضو شوراي شهربندرعباس با مديران كل ديوان محاسبات و ورزش و جوانان هرمزگان، مشكلات تامين اعتبار و موانع قانوني تسريع در اجراي پروژه های عمراني حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مرادي در اين نشست ضمن بیان اهمیت گزارش تفریغ بودجه دیوان محاسبات در تصمیم گیری های بودجه ای مجلس از تلاش های پرسنل دیوان محاسبات در ارائه گزارش پیش از موعد این دیوان تشکر و قدردانی نمود. نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاكيد بر اينكه زمانبر شدن تكميل پروژه هاي عمراني موجب تحميل هزينه هاي چند برابري تکمیل پروژه و گلايه مندي مردم مي شود گفت: طي پيگيري هاي انجام شده از وزراي نفت و ورزش و جوانان طی چند سال اخیر تا كنون اعتبارات قابل توجهی به بخش ورزش هرمزگان تخصیص داده شده که پیش از آن سابقه نداشته، اما متاسفانه زمان بر شدن روال قانوني جذب این اعتبارات در پروژه های استان، تکمیل پروژه های ورزشی استان را با تاخیر مواجه نموده و مردم شهر ها و روستاهای استان را از بهره برداری از این اماکن محروم نموده است.

    لذا هرگونه قصور و کوتاهی در عدم تکمیل این پروژه ها قابل پذیرش نیست. مرادي همچنين با اشاره به وظایف صنایع مختلف استان در حوزه مسئوليت اجتماعي گفت: مسئوليت اجتماعي صنايع در هرمزگان هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده است و نمی توان این وظیفه را فقط در حوزه چند شرکت محدود نمود لذا تمام صنایع استان موظف هستند در کنار بهره مندی از مزایای سرمایه گذاری در هرمزگان، به همان نسبت در در حوزه مسئولیت های اجتماعی ایفای نقش نمایند که در اين زمينه نياز به پيگيري مستمر و همراهي بیشتر دستگاه هاي نظارتي است. مراديان مديركل ديوان محاسبات استان نيز با ارائه گزارشي از اقدامات نظارتي ديوان محاسبات گفت: ديوان محاسبات به عنوان نهادنظارتي مجلس، در كنار اقدامات نظارتي، مشاوره هاي پيشگيرانه به مدیران را در اولويت كاري خود دارد و با حساسيت نحوه جذب اعتبارات رارصد مي نمايد و اجازه نخواهد داد بر اثر كم كاري مديران جذب اعتبارات استان با مشكل مواجه گردد.

    مراديان همچنين از تدوين شيوه نامه مسئوليت هاي اجتماعي صنايع خبر داد و گفت اين شيوه نامه با استفاده از تجربه استان هاي موفق تدوين گرديده و بزودي نهايي مي گردد.در پايان اين نشست نيز مقرر شد تا اداره كل ورزش و جوانان با احصا موانع و مشكلات تكميل پروژه هاي ورزشي طي نشست مشترك با ديوان محاسبات راهكارهاي قانوني رفع موانع موجود را بررسي و نسبت به تسریع در اجرای روند پروژه های عمرانی استان اقدام نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.