حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صفحه اینستاگرام حیدری عضو شورای شهر بندرعباس هک شد
    ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۵۲
    شناسه : 7145
    بازدید 1536
    11
    دریانیوز// حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای شهر بندرعباس گفت: متاسفانه مدتی است صفحه اینستاگرام اینجانب که با نظارت خودم ساخته شده و به انتشار اخبار می پرداخت ، هک شده و از دسترس مدیریت آن خارج شده است .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای شهر بندرعباس در مصاحبه با دریا با اعلام خبر هک شدن صفحه اینستاگرام شخصی وی در فضای مجازی گفت: متاسفانه مدتی است صفحه اینستاگرام اینجانب که با نظارت خودم ساخته شده و به انتشار اخبار می پرداخت ، هک شده و از دسترس مدیریت آن خارج شده است .

    حیدری گفت: طی چند ماه اخیر بعلت فیلتر شدن پیام رسان های خارجی شخصا به اینستاگرام دسترسی ندارم و تولید محتوا توسط مدیر صفحه انجام می شود.چند روزی است مدیر صفحه اعلام نموده صفحه از دسترس وی خارج شده و مطالب ارسالی مربوط به وی نیست و هکرها فعالیت صفحه را بدست گرفته اند. متاسفانه طی روزهای اخیر مطالب توهین آمیزی نسبت به برخی پرسنل شهرداری و همچنین برادران مسلمان افغان در این صفحه در حال انتشار است. ارسال پیام برای شخص هک کننده نیز برای توقف این توهین ها بی تاثیر بوده است و در پاسخپیام ها خود را مطالبه گر عنوان می نماید. نمی دانممطالبه گری با سرقت حقوق معنوی و باج خواهی چه سنخیتی دارد .

    شیخ حیدری گفت: موضوع را به اطلاع مسئولین امنیتی و حراست شهرداری رسانده ام، امیدوارم زودتر نتیجه بخش گردد و با عاملین این بداخلاقی ها برخورد گردد. عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: طی چند روز اخیر دائما از این صفحه تهمت ها وتوهین هایی به برخی پرسنل شهرداری و اتباع افغانستانی و اعضای شورای شهر زده می شود که ضمن رد هر گونه ارتباط با این موارد از این عزیزان طلب حلالیت دارم .

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “صفحه اینستاگرام حیدری عضو شورای شهر بندرعباس هک شد”
    1. حاج حیدری ازهرنظرانسان مومن وخداشناسی است ودست بخیرلیشان هم اوکی می باشد وهیچ وقت به خودش اين اجازه رانمیده که بدگویی یابدخواه دیگران باشد

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.