حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صدور اسناد مالکیت در سکونتگاه‌های غیررسمی فقط تا پایان سال
    ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۰۷
    شناسه : 5745
    بازدید 1308
    14
    استاندار هرمزگان خبر داد دریانیوز // دریافت سند منازل ساخته شده در اراضی دولتی با مراجعه به دفاتر پیشخوان و ادارات راه و شهرسازی استان شده است
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // دریافت سند منازل ساخته شده در اراضی دولتی با مراجعه به دفاتر پیشخوان و ادارات راه و شهرسازی استان شده است.
    به گزارش خبرنگار دریا؛ استاندار هرمزگان فرصت تشکیل پرونده و دریافت سند مالکیت منازل ساخته شده در اراضی دولتی را محدود اعلام کرد و گفت: ساکنان سکونتگاه های غیررسمی برای تشکیل پرونده و دریافت سند می توانند در بندرعباس به دفاتر پیشخوان دولتی در شهرستان‌ها به ادارات راه و شهرسازی مراجعه کنند.

    مهندس مهدی دوستی در نشست بررسی روند صدور اسناد مالکیت مردم، سنددارشدن منازل در سکونتگاه‌های غیر رسمی را فرصت خوبی برای ساکنان برشمرد و اظهارداشت: از ابتدای کار دولت سیزدهم، به مردم استان قولی را مبنی بر پیگیری روند صدور اسناد مالکیت منازل فاقد سند داده بودیم، بر همین اساس با پیگیری‌های فراوانی که انجام شد اکنون بستر قانونی انجام این کار مهم مهیا شده که بعد از دریافت سند امکان استفاده مردم از تسهیلات نوسازی و مقاوم سازی نیز فراهم است.

    وی تاکید‌کرد: این مصوبه قانونی مربوط به سال ۱۴۰۱ می باشد و فرصت استفاده از آن برای دریافت سند فقط تا پایان سالجاری امکانپذیر خواهدبود و لازم است مردم هر چه سریعتر برای تشکیل پرونده اقدام کنند.

    استاندار هرمزگان تاکید‌کرد: قانون به صورت کاملا جامع در این فرآیند راه را روشن کرده و دستورالعمل‌هایی برای ساکنانی که فرم جیم آن‌ها قرمز است یعنی سابقه دریافت زمین یا تسهیلات دولتی مسکن دارند نیز مشخص شده تا آن‌‌ها نیز بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند و برای دریافت سند ملک ساخته شده در اراضی دولتی هم اقدام کنند.

    مهندس دوستی با تاکید بر لزوم تسریع مردم جهت تشکیل پرونده، با اشاره به افزایش ظرفیت منابع انسانی برای کوتاه‌کردن فرآیند ثبت نام تا دریافت سند، عنوان‌کرد: در شهر بندرعباس همه ی دفاتر پیشخوان دولتی آماده ثبت‌نام و پیگیری فرآیند صدور سند هستند در سایر شهرستان‌ها نیز ادرات راه و شهرسازی این وظیفه را برعهده دارند.

    نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان‌کرد: روند صدور اسناد مالکیتی برای مردم به صورت مستمر و هفتگی در استانداری هرمزگان رصد و پایش شده و موانع احتمالی آن برطرف می‌شود.

    گفتنی است آیین‌نامه اجرایی بند «ک» تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر صدور سند برای اراضی متصرفه دولتی در مهرماه ابلاغ و در استان هرمزگان اجرای آن آغاز شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.