حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صادرات غیرنفتی کشور ۴۴ درصد رشد داشته است
    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۱۸
    شناسه : 3497
    بازدید 1309
    3
    معاون رئیس جمهور در بازدید از بندر شهید رجایی : معاون رئیس جمهور گفت: صادرات غیرنفتی کشور بالغ بر ۴۴درصد رشد داشته و در آمدهای حاصل از درآمد گمرک به صورت ملی حدود ۱۸۰ درصد نسبت به ۵ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته است.
    ارسال توسط : منبع : تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون رئیس جمهور گفت: صادرات غیرنفتی کشور بالغ بر ۴۴درصد رشد داشته و در آمدهای حاصل از درآمد گمرک به صورت ملی حدود ۱۸۰ درصد نسبت به ۵ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته است. سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از بندر شهید رجایی با اشاره به دستورات ویژه رئیس جمهور در خصوص توسعه همه جانبه این استان به ویژه توسعه بندری اظهار داشت: بخش شیلات با توجه به منابعی که تخصیص داده شده بنا بر این است که بخش قابل توجهی بالغ بر ۱۰هزار هکتار در فاز اول به مزارع تولید میگو اضافه شود. وی افزود: با توجه به اینکه استاندار هرمزگان زیرساخت های مورد نیاز مزارع تولید میگو اعم از زیرساخت راه، برق و… را آماده کرده اند لذا طرح پیشرفت بسیار قابل توجهی دارد.معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: از آنجایی که اصلاح فرآیندها از هنرهای مدیریت در هرمزگان است بنابراین‌ بااصلاح فرآیندها پیشرفت و بهره‌وری در این استان به شدت افزایش پیدا کرده است.

    وی با بیان اینکه حوزه بنادر از موضوعاتی است که هم اثرگذاری ملی و هم اثرگذاری منطقه ای دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بندر شهید رجایی از مهمترین بنادر کشور است لذا طرح توسعه بندر در دستور کار قرار داده شد و خوشبختانه پیشرفت بسیار خوبی دارد. معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه با اصلاح فرآیندها درصد ترخیص کالاها به شدت افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت:طرح تخلیه کالاهای فله که اساساً عمده آن نیازها و کالاهای اساسی است را مورد بازدید قرار خواهیم داد چون براساس گزارش های دریافتی‌ خوشبختانه پیشرفت های بسیار خوبی داشته و مشکلات برطرف شده است. مرتضوی بیان کرد: صادرات غیرنفتی بالغ بر ۴۴درصد رشد داشته و در آمدهای حاصل از درآمد گمرک به صورت ملی حدود ۱۸۰ درصد نسبت به ۵ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته است. به گزارش تسنیم ، وی گفت: پس از سفر رئیس جمهور با همت عالی استاندار و هماهنگی های به وقوع پیوسته در استان استنباط این است که هرمزگان وارد مرحله دیگری از تولید و خدمت شده است و امیدواریم در بازدیدهای آینده شاهد پیشرفت ها و تحولات شگفتی باشیم چرا که این دولت، دولت تحولی، اقدام و انقلابی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.