حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شناسایی ۵۰۰ ملک جدید دولتی در هرمزگان
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۵۱
    شناسه : 4123
    بازدید 1348
    11
    نماینده وزیر اقتصاد و امور دارایی هرمزگان خبر داد دریانیوز: نماینده وزیر اقتصاد و امور دارایی هرمزگان گفت: درآمد تکلیفی امسال هرمزگان 15.5 هزار میلیارد تومان است که تاکنون 17 درصد بیش از عملکرد ماهانه تحقق درآمد داشته‌ایم.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده وزیر اقتصاد و امور دارایی هرمزگان گفت: درآمد تکلیفی امسال هرمزگان ۱۵٫۵ هزار میلیارد تومان است که تاکنون ۱۷ درصد بیش از عملکرد ماهانه تحقق درآمد داشته‌ایم.
    مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۸ هزار سند دولتی در هرمزگان تک برگ شده‌اند، اظهار کرد: اقدماات لازم برای تک برگی شدن ۷ هزار سند دیگر از اموال ملکی دولت در استان شامل اسناد ملکی دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح و سازمان ملی زمین و مسکن در استان در حال انجام است تا در امسال سنددار شوند.وی با بیان این که همه دارایی‌های دولت از جمله اسناد اموال همه دستگاههای اجرایی استان در خزانه استان نگهداری می‌شود، عنوان کرد: دیگر هیچ سند دفترچه‌ای در خزانه نداریم و کار تک برگی شدن تمامی اسناد در حال انجام است.

    به گفته نماینده وزیر اقتصاد و دارایی در هرمزگان، ۵۰۰ ملک جدید نیز در استان شناسایی شده که در حال انجام اقدامات لازم برای تهیه سند آنها هستیم. دسینه همچنین با بیان این که نظارت مالی بر اقدامات دستگاههای دولتی قبل و حین خرج از طریق ذیحسابان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در استان با احتساب شهرداری‌ها، ۹۳ دستگاه زیرمجموعه فعالیت ذیحسابانی قرار دارد که از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی تعیین می‌شوند. البته نظارت بعد از خرج در دستگاهها بر عهده دیوان محاسبات قرار دارد.وی همچنین بیان کرد: دستگاهها ملزم هستند که اموال و املاک دولت را در سامانه سادا ثبت کنند و در غیراینصورت هرگونه هزینه‌کرد برای املاکی که آن را ثبت نکرده‌اند، تخلف تلقی خواهد شد.

    به گفته دکتر مهدی دسینه، در سال ۱۳۹۹ معادل ۱۶ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ معادل ۵۰ میلیارد تومان از اموال مازاد دستگاههای دولتی در استان به فروش رسیده است که پس از واریز به خزانه، به حساب دستگاهها ریخته شده و آنها در دو حوزه عمرانی و جاری آن را هزینه کرده‌اند. نماینده وزیر اقتصاد در هرمزگان افزود: برای امسال ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی تکلیفی برای استان مقرر شده که سال گذشته ۷۵۰۰ میلیارد تومان بود و البته در تحقق این میزان درآمد تکلیفی به نسبت پیشرفت ماهانه، ۱۷ درصد جلوتر هستیم و امیدواریم بتوانیم با شناسایی فرارهای مالیاتی، ساماندهی دستگاههای پوز و نیز فروش اموال مازاد دستگاهها، این میزان از درآمد تکلیفی استان را محقق کنیم.
    به گزارش فارس ؛ دسینه همچنین تأکید کرد: حسابهای متفرقه دستگاههای اجرایی متمرکز سازی کرده‌ایم تا نظارت بر حساب‌ها و انضباط مالی دستگاه ها افزایش یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.