حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سه زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۵۵
    شناسه : 7595
    بازدید 1256
    9
    با برگزاری جشن گلریزان در بانک مسکن دریانیوز// سه زندانی جرائم غیر عمد در دهمین جشن گلریزان مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان آزاد شدند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// سه زندانی جرائم غیر عمد در دهمین جشن گلریزان مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان آزاد شدند.
    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا، یکی از سنت هایی که هر ساله در ماه مبارک رمضان در مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان انجام می شود برگزاری جشن گلریزان با کمک مشتریان و همکاران خیر می باشد ، که زمینه آزادی زندانیان زیادی را در این سالها فراهم نموده است. موسی رحیمی مدیر شعب استان هرمزگان ضمن تقدیر از مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت داشتند گفت : امسال نیز خداوند این توفیق را به مجموعه بانک مسکن داد تا بتواند سهمی در شادی یک خانواده در ماه مبارک رمضان داشته باشد .

    ما این توفیق را مرهون عنایت خاص پروردگار هستیم که فرصتی را برای ما فراهم آورد تا در این کار خیر قدم برداشته و امیدواریم این عمل ما مورد رضایت خداوند قرار گیرد. مدیر شعب استان همچنین با تشکر از ستاد مردمی دیه استان هرمزگان گفت: بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند و امسال نیز مانند سالهای گذشته پس از جمع آوری کمکهای مشتریان خیر و کارکنان بانک با بررسی پرونده های محکومین جرائم غیر عمد تصمیم گرفته شد ۳زندانی جرائم غیر عمد را در شب قدر آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

    رحیمی در ادامه گفت: امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم زمینه آزادی زندانیان بیشتری را فراهم کنیم و سهم بیشتری در نشاندن لبخند بر لبان فرزندانی باشیم که پدرانشان در زندان هستند و منتظر نوازش دستهای پدرانه و آغوش گرم آنان هستند.موسی رحیمی در ادامه افزود : بانک مسکن همواره در کارهای خیر و عام المنفعه و اجرای مسئولیتهای اجتماعی پیش قدم بوده و سعی کرده خود را از مردم جدا نداند.

    صندوق خیریه علی بن ابیطالب بانک مسکن استان هرمزگان در طی سال با جمع آوری کمک هایی از سوی همکاران به افراد نیازمند کمکهایی را در زمینه های مختلف از جمله درمانی ، تحصیلی و … انجام می دهد.وی همچنین گفت: از جمله فعالیتهای بانک مسکن استان هرمزگان در زمینه انجام مسئولیتهای اجتماعی در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های بی بضاعت می باشد که در این راستا امسال ۶۰ بسته معیشتی از محل کمکهای صندوق خیریه تهیه و به خانواده های بی بضاعت و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تحویل داده شد.

    وی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان گفت: در این خصوص مدیریت هرمزگان اقدام به برگزاری مسابقه قرآنی و احکام توسط امام جماعت هرروز بین نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه مدیریت نموده است که از نفرات برتر در پاسخگویی به سوالات با اهداء جایزه تقدیر می شود.

    مدیر شعب استان در ادامه از خیرین و مشتریان خاص که همواره یارویاور مدیریت در انجام رسالت های اجتماعی می باشند ،تشکر و قدردانی نمود.
    مصطفی کیشانی مدیر ستاد مردمی دیه استان هرمزگان ضمن تقدیر از بانک مسکن گفت : مدیریت شعب بانک مسکن استان هر ساله اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ایام شبهای قدر می کند و امسال نیز همانند سالهای گذشته مشتریان و کارکنان خیر بانک مسکن به یاری ستاد دیه شتافتند تا با کمکهای خود بتوانند در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.