حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سهم هر استان در محلات ناکارآمد  به ۶۴ محله می‌رسد
    ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
    شناسه : 6469
    بازدید 1168
    8
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی : مرادی گفت: اگر یک حساب سرانگشتی داشته باشیم خواهیم دید که تقریبا سهم هر استان در محلات ناکارآمد به ۶۴ محله می‌رسد و باید برای آن فکری شود ‌.
    ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شورای شهر بندرعباس
    پ
    پ

    دریانیوز: مرادی گفت: اگر یک حساب سرانگشتی داشته باشیم خواهیم دید که تقریبا سهم هر استان در محلات ناکارآمد به ۶۴ محله می‌رسد و باید برای آن فکری شود ‌.
    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه بیش از ۱۵ میلیون‌نفر از مردم کشور در بافت‌های ناکارآمد و سکونتگاه‌های غیررسمی زندگی می‌کنند، گفت: اگر در بازآفرینی شهری از ظرفیت بخش
    غیر دولتی استفاده نکنید امکان ندارد بتوانید مشکل سکونتگاه‌های غیررسمی را حل کنید. احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در چهارمین جلسه روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان‌ها، اظهار کرد: امروز بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری یکی از معضلات اساسی کشور است و برای حل آن عزم ملی، نگاه بلند و اراده‌ای قوی لازم است.وی افزود: توقع ما از وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری این است، که به فکر حل مشکلات بافت‌های فرسوده باشند چرا که حدود ۱۴۰ هزار هکتار از سکونتگاه‌های کشور در بافت فرسوده قرار گرفته است و حدود ۱۵ میلیون نفر مبتلا به این مشکل هستند.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر یک حساب سرانگشتی داشته باشیم خواهیم دید که تقریبا سهم هر استان در محلات ناکارآمد به ۶۴ محله می‌رسد و باید برای آن فکری شود‌.مرادی تاکید‌کرد: در کشور ما مشکل آمایش سرزمینی داریم و متاسفانه تا زمانی که خود را ملزم به تبعیت از آمایش نکنیم مشکلات باقی خواهد بود، آمایش سرزمینی یعنی طبق حدیث امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام عدالت و عدالت یعنی هر چیزی را به صورت صحیح در جای خود قرار دهیم.

    وی خطاب به مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور، گفت: اگر از ظرفیت بخش غیر دولتی استفاده نکنید باخته‌اید، امکان ندارد دولت به تنهایی بتواند مشکل سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های ناکارآمد شهری را حل کند چرا که این مهم بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که تحقق آن امکان‌پذیر نیست اما اگر تسهیل‌گری کنیم و از سرمایه‌گذاران بخش مسکن حمایت کنیم این معضل رفع خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.