حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن هرمزگان معرفی شد
    ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۵:۱۴
    شناسه : 6031
    بازدید 11173
    16
    با حضور اعضای هیئت مدیره دریانیوز// با حضور مسئولان استانی و کشوری سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان معرفی شد
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// با حضور مسئولان استانی و کشوری سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان معرفی شد.

    با حضور علی کمالی عضو هیئت مدیره بانک مسکن، جعفر آقاملایی عضو هیئت مدیره بانک مسکن، مهدی بلوچی مدیر منطقه شرق بانک مسکن، مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، حسن آرمات دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و رئیس اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و مشتریان بانک مسکن، موسی رحیمی به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان معرفی شد.

    عضو هیئت مدیره بانک مسکن در این مراسم گفت: خوشبختانه توانستم در استان هرمزگان دو دوره به عنوان مدیر شعب استان فعالیت نمایم.

    علی کمالی افزود: زمانی که در استان شروع به کار کردم، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام می‌شد ساماندهی نیروهای استان بود که با این کار توانستیم جایگاه استان را به رتبه یک کشور برسانیم.

    کمالی اظهار داشت: نیروی انسانی موجود در بانک مسکن استان هرمزگان با توجه به کار و تلاش هایی که توسط خود آنها صورت گرفته است اکنون به بهترین نیروها در سطح کشور تبدیل شده اند و ارزیابی هایی که طی سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صورت گرفت، مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان در کشور رتبه اول را کسب کرد.

    وی عنوان کرد: یکی از اقدامات خوبی که توسط بانک مسکن صورت گرفته است، توجه به مسئولیت های اجتماعی نسبت به جامعه می باشد. کمالی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از نظر آمار فلاکت در کشور رتبه اول را دارد و این می طلبد که ما در مسئولیت های اجتماعی توجه بیشتری به این استان داشته باشیم و خوشبختانه کارکنان و مشتریان این بانک در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام داده اند و طی چند سال اخیر بیش از ۵ میلیارد تومان در بخش های مختلف در راستای مسئولیت های اجتماعی توسط بانک مسکن هزینه شده است.

    وی به کمک کارکنان و مشتریان بانک مسکن در زلزله سال جاری در غرب استان اشاره و خاطرنشان کرد: در زلزله ای که در سایه خوش رخ داد مشتریان بانک مسکن بیش از یک میلیارد تومان و کارکنان این بانک ۲۰۰ میلیون تومان به زلزله زدگان کمک کردند. کمالی گفت: تمام کمک هایی که انجام می شود باقی خواهد ماند و داشتن دست بخشنده بسیار مهم است که این مهم در استان هرمزگان توسط مشتریان بانک مسکن به خوبی دیده می شود. وی بیان‌کرد: در استان هرمزگان باید انسجام و یکپارچگی که بین همکاران وجود دارد ادامه داشته و بیشتر از گذشته باشد.

    همچنین به جانشین پروری و جوان گرایی در استان توجه بیشتری صورت گیرد تا نسل های بعدی خوبی تربیت شود و کسب رتبه برتر طی سال های آینده باید توسط کارکنان این بانک صورت پذیرد و در حوزه مسئولیت های اجتماعی و مسکن محرومان نیز اقدامات بیشتری صورت پذیرد و رتبه بانک در بین تمام بانک های کشور با تلاش و برنامه ریزی ارتقاء پیدا نماید.

    وظیفه خانه دار کردن مردم را برعهده داریم

    در ادامه عضو دیگر هیئت مدیره بانک مسکن گفت: برای ما افتخار بزرگی است که در بانک مسکن خدمت می کنیم چرا که این بانک وظیفه خانه دار کردن مردم را برعهده دارد.

    جعفر آقاملایی افزود: برخی از بانک های کشور وظایف تخصصی برعهده دارند که یکی از این بانک ها، بانک مسکن است که در حوزه مسکن در کشور فعالیت می کند و تامین مالی بسیاری از پروژه ها در کشور توسط بانک انجام می‌شود.

    آقاملایی عنوان کرد: طی سنوات گذشته بانک مسکن در حوزه سرمایه گذاری برای ساخت مسکن فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به پروژه مسکن مهر و اکنون پروژه مسکن ملی اشاره کرد که نقش بانک مسکن در این پروژه ها بسیار پررنگ و تاثیرگذار بوده است. وی گفت: تمام کارهایی که برای خانه دار شدن مردم قرار است انجام شود باید توسط کارکنان بانک مسکن مورد استقبال قرار گیرد. آقاملایی بیان کرد: استان هرمزگان دارای نیروهای بسیار خوبی است که برخی از آنها می توانند در استان‌های دیگر به عنوان مدیر فعالیت کنند.

    وی با اشاره به انتصاب علی کمالی در گذشته به عنوان مدیر شعب بانک مسکن هرمزگان گفت: سه سال پیش که این انتصاب صورت گرفت برای نخستین بار بود که یک مدیر مجدد به یک استان برای مدیریت باز می گردد که این در بانک مسکن بی سابقه بوده است که نشان دهنده توانمندی و شایستگی بسیار بالای دکتر کمالی دارد و افتخاری برای بانک مسکن است که توانسته است چنین نیروهایی در استان هرمزگان پرورش دهدکه توانایی بالایی داشته باشند.

    وی گفت: تنها کاری که باید انجام شود این است که به مردم خدمت کنیم و نظام نیز از ما تنها خدمت کردن به مردم را می خواهد.

    کارکنان هرمزگانی متواضع و مسئولیت پذیر هستند
    در ادامه مدیر منطقه شرق کشور بانک مسکن گفت: نقطه اتکا و بزرگی که در استان هرمزگان وجود دارد این است که نیروهایی که در آن فعالیت می کنند متواضع و مسئولیت پذیر هستند. مهدی بلوچی افزود: برای تصدی مدیریت استان هرمزگان دو نفر معرفی شدند که هر دو نفر آنها با لیاقت و توانمند بودند که از بین آنها آقای رحیمی به عنوان مدیر انتخاب شد که امیدواریم تیم مدیریتی که در کنار هم قرار می گیرند برای موفقیت استان و بانک مسکن تلاش نمایند.

    بلوچی به مدیریت علی کمالی در استان هرمزگان اشاره و خاطر نشان کرد: آقای کمالی توانستند دو دوره در استان هرمزگان به عنوان مدیر فعالیت نمایند و فعالیت ایشان در مدت تصدی این پست بسیار اثرگذار و مثبت بوده است. وی عنوان کرد: یکی از افتخارات استان هرمزگان این است که آقای کمالی به عنوان عضو هیئت مدیره بانک مسکن انتخاب شده است و فردی است که از بدنه بانک مسکن به این جایگاه رسیده است و درک خوبی از اجزای بانک دارد. بلوچی ادامه داد: طی این مدت که آقای کمالی به عنوان عضو هیات مدیره بانک انتخاب شده است کارهای خوبی توسط ایشان انجام شده است

    برای اولین بار صورت‌های مالی منتشر شد
    نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: استان هرمزگان یکی از استان های پر اهمیت در کشور است. مهدی دسینه افزود: پنج استان در کشور ۷۰ درصد مالیات کشور را تامین می کنند و استان هرمزگان نیز یکی از این پنج استان می باشد و مردم توقع دارند که آنچه از درآمد در کشور حاصل می‌شود، برای استان نیز تاثیر داشته باشد. وی بیان کرد: در سال گذشته و سال جاری مبالغ بسیار خوبی به شهرداری ها و دهیاری های استان هرمزگان تزریق شده است که مردم توقع دارند اثرات این منابع را در شهر و روستای خود ببینند. دسینه عنوان کرد: برای اولین بار در این دولت عملکرد شبکه بانکی و شرکت‌های بزرگ کشور شفاف شد و صورت های مالی بانک ها و شرکت های بزرگ منتشر و در دسترس مردم قرار گرفت.

    وی عنوان کرد: برای نخستین بار بعد از ۴۰ سال اموال مازاد شرکت ها و بانک ها برای فروش عرضه شد.

    مسئولیت ها، راه جدیدی برای خدمت هستند
    سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن هرمزگان نیز در این مراسم گفت: پذیرش مسئولیت آن هم بعد از یک مدیر موفق در استان بسیار سخت است. موسی رحیمی افزود: آقای کمالی در مدت زمانی که به عنوان مدیریت شعب استان هرمزگان فعالیت می‌کردند فعالیت بسیار عالی در استان داشتند و توانستند برای چند دوره استان هرمزگان را در عملکرد، به رتبه یک کشور برسانند و امیدواریم با حمایت هایی که توسط آقای کمالی و سایر همکاران در استان صورت می‌گیرد بتوانیم روندی که در هرمزگان وجود داشته است را ادامه دهیم. رحیمی بیان کرد: مسئولیت ها، راه جدیدی هستند که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و باید به صورت جهادگونه عمل کنیم تا بتوانیم تکالیفی که بر عهده ما قرار داده شده است را به ثمر برسانیم. وی در پایان گفت خدمت به مردم، دینی که بر عهده ما قرار دارد که امیدواریم در هر جایگاهی که قرار داریم این دین را به خوبی انجام دهیم. در پایان حکم سرپرستی مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان به موسی رحیمی اعطا و از زحمات علی کمالی در مدت زمان تصدی مدیریت شعب استان تجلیل شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.