حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سرنوشت محلات بندرعباس متروپل نشود
    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
    شناسه : 1840
    بازدید 11345
    11
    در حادثه متروپل آبادان، برخی رسانه ها وخبرنگاران اعلام کردند که هشدارهایی را در مورد ناایمن بودن و خطرریزش این بنا داده بودند که به آن توسط متولیان مربوطه بی توجهی شد و همچنین برچسب ها و تهمت هایی به آنها زده شد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    د‌ریانیوز: در حادثه متروپل آبادان، برخی رسانه ها وخبرنگاران اعلام کردند که هشدارهایی را در مورد ناایمن بودن و خطرریزش این بنا داده بودند که به آن توسط متولیان مربوطه بی توجهی شد و همچنین برچسب ها و تهمت هایی به آنها زده شد. متاسفانه برخی از مدیران ودستگاه های اجرایی، شهرداری ها و… زمانیکه که از مشکلات گفته می شود و نقدی به حق و در راستای منافع جامعه وشهروندان به آنها وارد می شود، نه تنها مشکل را بررسی نمی کنند واقدام به رفع آن نمی کنند که حتی برخی از رسانه ها را به نوعی با خود همراه می کنند تا هم تعریف و تمجیدشان کنند و هم اینکه مطالبی را بر علیه رسانه و خبرنگار منتقد منتشر کنند که متاسفانه در استان خودمان هم این وضعیت را داریم.

    زمانیکه از وضعیت نابهنجار این محلات و املاک فرسوده و کوچه های تنگ و تاریکی که به پاتوق معتادان، مواد ومشروب فروشان، سارقان واراذل و اوباش تبدیل شده اند، گزارش هایی را سلسله وار منتشر کردیم، نه تنها متولیان مربوطه اقدام مناسبی را نداشتند، که حتی برخی از همکاران رسانه ای را تحریک کردند تا مطالبی را منتشر کنند که اثرات گزارش های ما را کمتر کنند که البته ما به راه خودمان ادامه دادیم و به این موضوع توجهی نکردیم. در سال های اخیر بارها گزارش هایی از خانه های فرسوده منتشر کرده ایم که در حال فروریختن هستند و خانواده ها در زیر این سقف های لرزان با ترس و دلهره زندگی می کنند وگهگاهی می شنویم که سقف ودیواری فروریخته است وگاهی بعضی از ساکنان مصدوم شده اند و گویا تا صدها و هزاران نفر در زیر آوار این املاک فرسوده مدفون نشوند، متولیان مربوطه نمی خواهند تصمیم مناسبی برای صدور سند جهت نوسازی با تسهیلات نوسازی این املاک بگیرند و برای بازسازی و تعمیر خانه های قدیمی و فرسوده محرومان در این محلات اقدامی داشته باشند.

    همچنین کوچه هایی که هم فاضلاب روان و هم سرنگ های خون آلود معتادان در آن دیده می شود ومعتادان زن ومرد و حتی با کودکان شان دربرخی کوچه‌ها اقدام به تزریق و استعمال مواد دارند را پاکسازی نمی کنند که بر کودکان و نوجوانان و جوانان و دانش آموزانی که مجبورند هر روز این صحنه ها را مشاهده کنند، اثرات منفی دارند. این موارد بارها توسط رسانه ها هشدار داده شده است وبیم آن می رود که حوادثی غیرقابل جبران رخ دهد. از رئیس کل دادگستری استان، دادستان بندرعباس، استاندار هرمزگان، فرماندار بندرعباس، شهردار وشورای شهر، دستگاه های امنیتی وانتظامی، شورای تامین و… انتظار می رود در این بخش تصمیمات مناسبی را اتخاذ نمایند تا از تخریب هزاران خانه در محلات حاشیه ای وبافت فرسوده در بندرعباس واستان و مدفون شدن ساکنان جلوگیری شود و مصیبت متروپلی دیگر در بندرعباس و مناطق فرسوده شهری و روستایی استان شاهدنباشیم .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.