حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیاردی برای طرح های شیلاتی هرمزگان
    ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۴۸
    شناسه : 3733
    بازدید 1462
    9
    مدیرکل شیلات هرمزگان عنوان کرد دریانیوز// مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: هفته دولت ۱۴ طرح‌ شیلاتی استان با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
    ارسال توسط : منبع : ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: هفته دولت ۱۴ طرح‌ شیلاتی استان با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
    عبدالرسول دریایی با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: در هفته دولت ۹ طرح با هزینه افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و با اجرای کامل آن ۱۸۷ نفر صاحب شغل می‌شوند.وی بیان داشت: این طرح‌ها شامل چهار مزرعه پرورش میگو با بیش از یکهزار و ۴۱۴میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی افزون بر ۱۰۹ نفر در شهرستان های بندرعباس و سیریک است که به بهره برداری رسیدن این مزارع افزون بر یکهزار و ۱۳۰ تُن میگو به تولید میگوی پرورشی استان افزوده می‌شود.

    مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار داشت: همچنین ۲ مرکز تکثیر با سرمایه گذاری افزون بر ۷۰۰میلیارد ریال و اشتغال زایی برای بیش از ۴۵ نفر در شهرستان های قشم و سیریک به بهره برداری می رسد که در مجموع تولید آن ۲۵۰ میلیون قطعه لارو میگو است.دریایی همچنین از افتتاح ۲ مزرعه پرورش ماهی در قفس در شهرستان سیریک باسرمایه گذاری افزون بر ۲۲۳ میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: با افتتاح این مزرعه ها برای ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود و افزون بر ۴۰۰ تن به ظرفیت تولید پروش ماهی در قفس استان افزوده می شود.
    مدیرکل شیلات هرمزگان همچنین تصریح کرد: یک مزرعه پروش کرم خونی(غذای آبزیان) نیز با اشتغالزایی ۱۳ نفر و سرمایه گذاری۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس و با ظرفیت تولید ۶ تن در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد. دریایی ادامه داد: هفته دولت عملیات اجرایی پنج طرح شیلاتی هرمزگان با اعتباری افزون بر هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغالزایی ۴۵۲ نفر آغاز می‌شود، این طرح ها شامل ۲ مجتمع پروش میگو، ۲ مرکز تکثیر میگو و همچنین بهسازی و لایروبی بندر صیادی (رمچاه قشم) در شهرستان های قشم، جاسک، بندرلنگه و پارسیان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.