حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سردار دل ها، الگویی تمام عیار
    ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۴:۴۰
    شناسه : 6019
    بازدید 1288
    5

    دریانیوز// شهید حاج قاسم سلیمانی را عموم مردم تا قبل از شهادت کمتر می شناختند، اما بعد از شهادتش بدلیل اخلاصی که در عمل در طول عمر پربرکتش داشت، مهرش بردل بزرگ و کوچک نشست و همگان حسرت خوردند که چرا ایشان را در زمان حیات شان کمتر شناخته بودند. حاج قاسم در هر جایی […]

    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// شهید حاج قاسم سلیمانی را عموم مردم تا قبل از شهادت کمتر می شناختند، اما بعد از شهادتش بدلیل اخلاصی که در عمل در طول عمر پربرکتش داشت، مهرش بردل بزرگ و کوچک نشست و همگان حسرت خوردند که چرا ایشان را در زمان حیات شان کمتر شناخته بودند.

    حاج قاسم در هر جایی در کشور و خارج کشور که به وجودش نیاز بود، حضور داشت. در جبهه مقاومت تا کمک رسانی و خدمت رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان و… حضورشان حتمی بود. ایشان همواره برای خدا کار می کرد ونفس می‌کشید و مخلصانه عمل می کرد.

    شهیدسلیمانی الگویی تمام عیار برای مردم ومسئولان است وبایستی شخصیت ایشان در حوزه های مختلف بیش از پیش معرفی شود تا همگان از ایشان الگو بگیرند. مسئولان اگر ایشان را الگوی خود قرار دهند وبصورت جهادی اقدام کنند، بطور حتم بسیاری از مشکلات جامعه امروز برطرف می شود. متاسفانه آنچه که باعث شده است، بسیاری از مشکلات از گذشته تاکنون وجود داشته باشد، این است که بیشتر مسئولان و مدیران در حوزه‌های مختلف، روحیه جهادی و انقلابی نداشته و به وظایف شان بخوبی عمل نکرده و برخی حتی بجای گره گشایی، گره های مشکلات را محکم تر کرده تا کسی به راحتی نتواند آن را باز کند.

    برخی ها هم که در کشور با غربی ها و دشمنان ایران اسلامی همراهی دارند، نشان دادند که با مردم و انقلاب و اسلام وایران نیستند و باید پاسخگو باشند. اگر که همگان به فکر رفع مشکلات مردم وکشور باشیم و متحد و یکپارچه باشیم، بطور حتم دشمن نمی‌تواند در کشور و بین مان رخنه کند و مشکلات قابل حل می شود، اما دشمنان با تفرقه افکنی تلاش می‌کنند به اهداف شوم خود برسند.

    مسئولان بایستی روحیه جهادی حاج قاسم را در خود تقویت کنند تا بتوانند خواسته های بحق مردم را محقق کنند و به این مردمی که همواره و در برهه های حساس، پای نظام انقلاب بوده اند، خدمت کنند.

    مردم ایران اسلامی در تشییع ۴۰۰ شهید گمنام در مناطق دور ونزدیک و در شهرها و روستاها در این دو هفته مانند گذشته نشان دادند که رهرو راه شهیدان و مدافع آرمان های شهدا وانقلاب وامام (ره) ورهبری هستند وحال بایستی مسئولان هم با اقدامات جهادی، انقلابی و خالصانه شان، پاسخ این حضور مردم در عرصه‌های مختلف را بدهند.

    مردم انتظار دارند مسئولان فقط نام شهید سلیمانی را تکرار نکنند، بلکه عمل و روش و منش واخلاق آن شهید بزرگوار را نیز الگو قرار داده و برای نظام و مردم کار کنند. بسیاری از مشکلات امروز جامعه را می توان با کار جهادی و مخلصانه همانگونه که شهیدسلیمانی عمل می کرد، برطرف نمود. شهیدسلیمانی الگویی تمام عیار برای همه است که درعمل بایستی از آن شهید والامقام الگو گرفت و عمل مسئولان شعارشان باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.