حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سخت کوشی در انجام وظایف هیچ جایگزینی ندارد
    ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
    شناسه : 7399
    بازدید 1709
    18
    مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان: دریانیوز // مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان در مراسم جشن پایان سال 1401 عنوان نمود:
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان در مراسم جشن پایان سال ۱۴۰۱ عنوان نمود:
    سخت کوشی مهمترین عامل نیل به اهداف است؛ استعداد فقط یک درصد و سختکوشی نود و نه درصد در موفقیت فرد و سازمان موثر است.
    مصطفی معلمی در این مراسم از زحمات همه پرسنل تشکر و قدردانی نمود و کسب موفقیت‌های مختلف و رسیدن به اهداف سازمان در سال ۱۴۰۱ را مرهون سخت کوشی و مشارکت همه کارکنان دانست.

    وی تاکیدنمود: برای موفقیت در سال جدید از هم اکنون باید برنامه ریزی و هدف گذاری کرد و اظهار امیدواری نمود کارکنان بانک با تلاش و جدیت در کار می‌توانند باعث شوند مجموعه بانک سپه به بالاترین جایگاه در بین بانک‌ها و موسسات مالی دست پیدا کند. دکتر معلمی در ادامه سخنان خود یادآور شد: داشتن نیروی انسانی جوان، مستعد، پرتلاش و باتجربه نقطه قوت بانک سپه می باشد و با وجود چنین کارکنانی موفقیت در هر حوزه‌ای دور از دسترس نیست.

    حمید ناصری معاون بانکداری جامع بانک سپه، ضمن ارائه ی توصیه هایی برای بهبود عملکرد همکاران اظهار داشت: هیچ گاه خاطره تلاش های بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف مدیریتی، اجرایی، آموزشی و پژوهشی از یاد نمی رود. ناصری بیان کرد: گرچه اجر و پاداش واقعی نزد پرودگار قادر متعال خواهد بود اما به رسم یاد بود و به جهت تجلیل از زحمات همکاران گرامی این مراسم برگزار شده است.قابل ذکراست؛ در پایان از عملکرد همکاران در ابعاد مختلف اجرایی، مدیریتی، آموزشی و پژوهشی و … با اهدای تندیس تقدیر بعمل آمد. اضافه می‌شود؛ در گردهمایی همکاران دوایر و شعب بانک سپه منطقه هرمزگان حمید ناصری کوویی بعنوان معاون بانکداری جامع و عقیل عمادی خراجی بعنوان معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات منصوب شدند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “سخت کوشی در انجام وظایف هیچ جایگزینی ندارد”
    1. سلام جناب آقای دکتر معلمی مدیر محترم و سخت کوش و مهربان برای شما برزگوار آرزوی پیروزی سربلندی و موفقیت را دارم امیدوارم
      در مراحل زندگیتان همیشه پیروز باشید
      خدا یار یاورتان باشد انشالله

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.