حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ساکنان سکونتگاه های غیررسمی  برای اخذ سند مالکیت اقدام کنند
    ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۰
    شناسه : 6093
    بازدید 1360
    12
    مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان : دریانیوز// در حوزه نهضت ملی مسکن نیز تاکنون 15هزار نفر واجد شرایط در استان تشخیص داده شده اند
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    خبر اختصاصی// مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: ساکنان سکونتگاه های غیررسمی برای اخذ سند مالکیت به ادارات راه وشهرسازی در شهرستان ها و دفاتر پیشخوان دولت در بندرعباس مراجعه کنند .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ عباس کمالی افزود: ساکنان این مناطق فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند جهت اخذ سند مالکیت اقدام نموده و پرونده تشکیل دهند.کمالی اظهارداشت : تا ۲۰۰متر زمین این املاک براساس نرخ منطقه ای وبیش از آن براساس نرخ کارشناسی محاسبه می شود.وی افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز تاکنون ۱۵هزار نفر واجد شرایط در استان تشخیص داده شده اند که بیشتر آنها در بندرعباس هستند.

    مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان در خصوص گلایه برخی متقاضیان که ثبت نام کرده اند و پیامک دریافت نکرده اند و یا برای فرم جیم شان تعیین تکلیف نشده اند و مشکلی دارند؛ اظهار داشت : پیامک به مرور به متقاضیان ارسال می شود و درخصوص فرم جیم نیز اگر مشکلی وجود دارد، می توانند مراجعه نموده و مشکل شان را بررسی می کنیم.

    وی درخصوص الحاق ۲۰۰هکتار اراضی پنجه علی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس نیز گفت: مطالعات و اصلاحات لازم صورت گرفته و منتظر تصویب در شورای برنامه ریزی استان هستیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.