حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ساماندهی صنوف مزاحم شهر بندرعباس
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۱۸
    شناسه : 1189
    بازدید 1715
    11
    سرپرست فرماندار ی بندرعباس خبر داد در دیدار سرپرست فرمانداری بندرعباس با مدیر کل راه و شهرسازی و شهردار بندرعباس در خصوص جابه جایی و ساماندهی صنوف مزاحم تصمیم گیری شد .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  در دیدار سرپرست فرمانداری بندرعباس با مدیر کل راه و شهرسازی و شهردار بندرعباس در خصوص جابه جایی و ساماندهی صنوف مزاحم تصمیم گیری شد . به گزارش خبرنگار دریا ؛ محمد مرودی گفت:با توجه به گسترش شهرنشینی و حجم بالای ترافیک و ایجاد آلودگی صوتی و زیست محیطی در شهر بندرعباس نیاز به جابه جایی و ساماندهی صنوف مزاحم در شهر بندرعباس بیش از بیش حس می شود و با توجه به ایجاد نارضایتی و از بین رفتن منظر شهر در برخی نقاط پر تردد شایسته است هر چه زودتر برای جابه جایی این صنوف اقدام شود .

    مرودی ادامه داد: امروزه مشاغل و صنوفی که به دلیل آلودگی و مزاحمت زیاد و شرایط نا ایمن نمی توانند در محدوده شهر فعالیت کنند ،مشمول انتقال قطعی به خارج از شهر یا به شهرک های صنعتی می باشند . سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به اینکه دو مکان در محدوده شهر بندرعباس برای این صنوف در نظر گرفته شد بیان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان هر چه سریعتر نسبت به ایجاد زیر ساخت های لازم در مکان های فوق اقدام کنند.وی در پایان افزود:با توجه به ضرورت ساماندهی موارد ذکر شده هدف اصلی فرمانداری شهرستان بندرعباس ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم و آلاینده شهری با رویکرد زیست محیطی برای شهر است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.