حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سالن ورزشی هلر قشم تکمیل شد
    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۵۷
    شناسه : 7057
    بازدید 1342
    16
    رئيس هيئت مديره شرکت پالایش نفت بندرعباس : دریانیوز// رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس از تکمیل شدن سالن ورزشی هلر در شهرستان قشم با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این کار در راستای ایفای مسئولیت‌های این مجموعه نفتی صورت گرفته است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس از تکمیل شدن سالن ورزشی هلر در شهرستان قشم با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این کار در راستای ایفای مسئولیت‌های این مجموعه نفتی صورت گرفته است.
    اسحاق جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا در بندرعباس با بیان اینکه این شرکت همواره حامی و پشتیبان ورزش استان بوده است، اظهار کرد: ساخت و تکمیل این سالن ورزشی جهت توسعه سرانه ورزشی بوده است تا جوانان و علاقه‌مندان به عرصه ورزش بتوانند در مکانی مناسب به فعالیت بپردازند. وی در ادامه افزود: سالن ورزشی هلر قشم با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مدت زمان هشت ماه تکمیل شده است و این امر در راستای ایفای مسئولیت‌های این مجموعه نفتی صورت گرفته است.رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس ابعاد سوله را ۲۵ در ۴۴ متر،مساحت آن ۱۱۳۵ متر مربع، ارتفاع سوله ۱۰ متر، ابعاد ساختمان اداری ۱۵ در ۸ و مساحت آن را ۱۲۰ متر مربع عنوان کرد.

    جعفری به مشخصات و مختصات دیگر اين سالن پرداخت و گفت:مساحت محوطه اطراف سوله ۱۲۰۰ متر مربع و عرض جاده ورودی به محوطه ۱۰ متر، طول جاده دسترسی به محوطه تقریبا ۲۵ متر‌ و خود سوله دارای پنج دهانه ۶ متری و دو دهانه هفت متری دارد وارتفاع کف سوله از محوطه اطراف ۱۱۰ سانتیمتر است.وی در پایان گفت : تکمیل شدن این سالن ورزشی می‌توانند گامی هرچند کوچک در انجام توسعه سرانه ورزشی هرمزگان باشد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.