حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سازمان تأمین‌اجتماعی فعالیت‌های فرهنگی خوبی انجام داده‌است
    ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
    شناسه : 6870
    بازدید 1279
    7
    رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس: دریانیوز// رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در طرح تمدن نوین اسلامی سهیم است و حضور پررنگی در این امر دارد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در طرح تمدن نوین اسلامی سهیم است و حضور پررنگی در این امر دارد.
    حجت‌الاسلام سعید کذایی در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی از معدود سازمان‌هایی است که علی‌رغم نداشتن ارتباطی با فعالیت‌های فرهنگی، تاکنون کارهای فرهنگی خوبی انجام داده‌است.
    حجت‌الاسلام کذایی بیان کرد: ورود سازمان تأمین‌اجتماعی به مباحث قرآنی قابل تقدیر است و این کارها باید تقویت شود و در این زمینه می‌توان از ظرفیت دانشکده های علوم قرآنی در سراسر کشور استفاده نمایید.
    وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان یک استان محروم است خاطرنشان کرد: در منطقه محروم بشاگرد در استان هرمزگان ۲۰۰ حافظ قرآن و در شهرهای دیگر استان حافظان زیادی تربیت شده‌اند و نیاز است در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و برای حمایت از این افراد کارهایی صورت پذیرد.
    وی در پایان گفت: اداره کل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان از ادارات کلی است که ارتباط بسیار زیادی با مردم دارند و با برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، همواره پاسخگوی مردم بوده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.