حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ساخت و بازسازی قطعات کمپرسور هوای فشار قوی در نیروگاه بندرعباس
    ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۱۱
    شناسه : 7159
    بازدید 1385
    17
    با صرفه‌جویی 100 درصدی محقق شد دریانیوز // مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از خودکفایی صد درصدی در بومی سازی قطعات کمپرسور هوای فشار قوی نیروگاه بندرعباس در راستای ساخت داخل قطعات نیروگاهی با صرفه جویی ارزی خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از خودکفایی صد درصدی در بومی سازی قطعات کمپرسور هوای فشار قوی نیروگاه بندرعباس در راستای ساخت داخل قطعات نیروگاهی با صرفه جویی ارزی خبر داد.
    به گزارش خبرنگاردریا، «داریوش محمودی» عنوان کرد: یکی از افتخارات نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت قطعات نیروگاهی است و این‌مهم در سایه حمایت از تولید داخلی در نیروگاه بندرعباس محقق شده‌ است. عمده قطعاتی که در بخش کمپرسور هوای فشار قوی در نیروگاه بندرعباس ساخته شد، عبارتند از، شاتون، دسته‌شاتون، شافت و پیستون HP، فیلتر هوا، رینگ‌پیستون و رینگ‌رایدر و سوپاپ ورودی، یاتاقان و… است. مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: در عملیات و مدیریت نیروگاه‌ها، استفاده از کمپرسورهای هوا برای پاسخ‌گویی به نیازهای واحدها بسیار حائز اهمیت است و نیازهای تعمیر و نگهداری تجهیزات را برآورده می‌کند، که در مرحله اول، بهره‌برداری از واحدهای تولید برق حرارتی برای پشتیبانی از عملیات، به‌تعداد زیادی دستگاه کنترل نیاز دارد که عملکرد این ابزارها، با هوای فشرده کنترل می‌شود. و در مرحله دوم، انتخاب سیستم‌های کمپرسور هوا به‌عنوان یکی از عوامل مهم تأمین‌کننده هوای فشرده در نیروگاه‌ها است.
    محمودی یادآور شد: بایاری خداوند و همت و تلاش ماندگار پرسنل متخصص شرکت و بدون نیاز به کارشناس خارجی، ساخت و بازسازی قطعات قطعات کمپرسور هوای فشار قوی به‌طور کامل انجام شد.
    مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: با توجه به نقاط قوت این تجهیزات، که به‌دست توانمند نیروهای متخصص داخلی ساخته شده، با رسیدن به خودکفایی در انجام چنین پروژه‌هایی، دیگر نیازی به حضور شرکت‌های سازنده خارجی، جهت تعمیرات نداریم و کارشناسان داخلی می‌توانند برای ساخت این نوع قطعات اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.