حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • زیرساخت‌های اجرای طرح کالابرگ الکترونيکی در حال اجراست
    ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
    شناسه : 5518
    بازدید 1310
    19
    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان: دریانیوز// مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و دبیر ستاد استانی طرح شبکه ملی اعتبار ازآماده سازی بستر شبکه ی ملی اعتبار برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در راستای اجرای سیاست های عدالت محور دولت مردمی سیزدهم خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و دبیر ستاد استانی طرح شبکه ملی اعتبار ازآماده سازی بستر شبکه ی ملی اعتبار برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در راستای اجرای سیاست های عدالت محور دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

    دریانیوز//مجتبی معین وزیری شامگاه امشب در این رابطه، اظهار کرد: دولت برای اعمال سیاست های حمایتی خود نیاز به بستر فنی فراگیر و یکپارچه داشت و شکل گیری شبکه ی ملی اعتبار(شما) بر اساس سیاست های عدالت محوردولت مردمی سیزدهم به عنوان بستر مناسب برای مدیریت و اختصاص تمامی اعتبار های حمایتی بر اساس هر کد ملی را در دستور کار قرار داد.

    مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد:یکی از کاربردهای های این سامانه را اجرای طرح کالا برگ الکترونیک دانست که در حال حاضر در استان هرمزگان در حال اجراست.

    معین وزیری، ابراز داشت: دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن ها ایجاد میکند که به اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زود تر کالا های اساسی را خریداری کنند. این امر ضمن حمایت از سبد غذایی خانوار موجب پیاده سازی سامانه در گستره کشور و استان مربوطه می‌شود.

    وی گفت: این امکان برای تمام یارانه بگیران استان هرمزگان فعال خواهد شد و نیاز به هیچ اقدامی نیست.
    مقدار اعتبار اختصاص داده شده به هر خانوار به میزان مبلغ یارانه دریافتی است.

    دبیر ستاد استانی طرح شبکه ملی اعتبار با بیان اینکه هرمزگانی ها میتوانند با مراجعه به فروشگاه های مجاز نسبت به استفاده از این اعتبار در خرید اقلام اساسی استفاده کنند،افزود: خرید اقلام اساسی به صورت نقدی و اعتباری است یعنی مقدار مشخصی از قیمت کالا از محل اعتبار اختصاص داده شده پرداخت میشود و خریداران باید مابقی میلغ را از کارت بانکی یا به صورت نقدی پرداخت کنند.

    معین وزیری با تاکید مجدد بر اختیاری بودن شرکت در این طرح و استفاده از این اعتبار،گفت:استفاده از اعتبار از تمامی کارت های بانکی سرپرست خانوار،امکان پذیر خواهد بود و در مورد کالا های مشمول طرح نیز الزامی به خرید یک نشان تجاری مشخص نیست و افراد میتوانند از گروه کالا ی اعلام شده و از هر نشان تجاری دلخواه،خرید خود را انجام دهند.

    وی در پایان بیان کرد:شرکت در این طرح برای فروشندگان نیز اختیاری است و چهار صنف خواروبار،لبنیات،پروتئین و فروشگاه های زنجیره ای میتوانند با مراجعه به نرم افزار های بازار و مایکت یا از طریق سایت sfara.ir نسبت به نصب برنامه ی شما (فارا) و ثبت نام از قسمت پنل فروشنده در این طرح اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.