حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • روزنامه دریا در بیان مشکلات اقشار محروم پیشتاز است
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۲۷
    شناسه : 2266
    بازدید 1799
    12
    مسئول بسیج کارگران و كارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان: مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن حضور در محل دفتر روزنامه دریا با مدیر مسئول این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن حضور در محل دفتر روزنامه دریا با مدیر مسئول این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد. سرهنگ دوم پاسدار امیر ارسلان شهبازی در این دیدار، اظهار کرد: روزنامه دریا همواره در بیان مشکلات مردم به ویژه اقشار محروم جامعه پیشتاز است و در بین رسانه های استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. وی افزود: روزنامه دريا همواره یاری گر این سازمان در انعکاس فعالیت ها و خدمات به جامعه هدف بوده است. مسئول سازمان بسيج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در ادامه به بخشی از فعالیت‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه جامعه کارگری از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شد و این سازمان بنابر فرمايشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طی مراحل مختلف با مشارکت شرکت‌ها و صنايع  ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را قالب طرح مواسات و همدلی بین جامعه هدف و محرومین توزیع کرده است.

    سرهنگ دوم پاسدار شهبازی، اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند، راه اندازی صندوق خیریه شهید سلیمانی جهت کمک به اشتغال و درمان و… خانواده‌ های نیازمند، آزادسازی زندانیان کارگر غیر عمد، حمایت مستقیم از ۲۰۰ خانواده کارگران فصلی و ساختمانی، راه اندازی مرکز تجمیع واکسن کرونا، بخشی از خدمات این سازمان به جامعه هدف برشمرد. وی در پایان بیان کرد: استان هرمزگان ۷۶ شهید جامعه کارگری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و این قشر زحمتکش همیشه در صحنه های مختلف در خط مقدم قرار دارد. یعقوب دبیری نژاد مدیر مسئول روزنامه دریا نیز در این دیدار، گفت: بسیج همواره در همه ابعاد نقش پررنگی را ایفا نموده و بسیج کارگران و کارخانجات هم یکی از بخش هاي مهم مجموعه بسیج است كه در همين مسير در حال حركت است.

    وی در ادامه افزود: بسیج کارگران و کارخانجات استان طی دو سال اخیر خدمات خوبی را به جامعه هدف خود ارائه داده كه بايد بيش از پيش به اطلاع عموم رسانده شود و در همين راستا روزنامه دريا آمادگی خود برای همکارهای بیشتر رسانه ای اعلام می کند.  لازم به ذکر است: در پایان این دیدار مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اهدای لوحی از مدیر مسوول روزنامه دریا به پاس همکاری خوب این رسانه در انعکاس خبرها و گزارشات حوزه بسيج كارگري و كارخانجات قدردانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.