حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • روزنامه دریا ، رسانه‌ ای مطالبه گر و تأثیر گذار است
    ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۵۷
    شناسه : 3656
    بازدید 1422
    10
    رئیس بسیج حقوقدانان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان: دریانیوز: رئیس بسیج حقوقدانان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن حضور در محل دفتر روزنامه دریا با مدیر مسئول این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس بسیج حقوقدانان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن حضور در محل دفتر روزنامه دریا با مدیر مسئول این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ سرهنگ پاسدار محمد ترابی در دیدار با مدیر مسئول روزنامه دریا، اظهار کرد: خبرنگاران به معنای واقعی کلمه افسران خط مقدم جنگ نرم و جهاد تبیین هستند و نقش این قشر پرتلاش در جامعه برکسی پوشیده نیست. وی در ادامه افزود: خبرنگاران کار بسیار ارزشمند و مهمی را برعهده دارند و می‌توانند در جنگ‌ نرم نقش بی بدیلی را ایفا کنند. رئیس سازمان بسیج حقوقدان سپاه امام‌سجاد( ع) هرمزگان، خاطر نشان کرد: روزنامه دريا همواره یاری گر این سازمان در انعکاس فعالیت ها و خدمات به جامعه هدف بوده و این رسانه در بین رسانه های استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و رسانه مطالبه گر و تاثیرگذار است. سرهنگ ترابی با بیان اینکه هدف ما در بسیج حقوقدانان خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، بیان کرد: در این راه این سازمان سه هدف اصلی شامل جذب، ساماندهی و آموزش را دنبال می‌کند.

    وی در پایان، ابراز کرد: آموزش نهضت همگانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ صلح و سازش در بین صنوف، نهضت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده‌های آنان از اهداف این سازمان در سال جاری است؛ هم اکنون سازمان بسیج حقوقدانان هرمزگان در حال حاضر جزو ۱۰ استان برتر کشور است.

    یعقوب دبیری نژاد مدیر مسئول روزنامه دریا نیز در این دیدار، گفت: بسیج همواره در همه ابعاد نقش پررنگی را ایفا نموده و بسیج حقوقدانان هم یکی از بخش های مهم و اثرگذار مجموعه بسیج است كه در همين مسير در حال حركت است. وی در ادامه افزود: بسیج حقوقدانان استان خدمات خوبی را به جامعه هدف خود ارائه داده كه بايد بيش از پيش به اطلاع عموم رسانده شود و در همين راستا روزنامه دريا آمادگی خود برای همکارهای بیشتر رسانه ای اعلام می کند.

    دبیری نژاد، بیان کرد: بسیج حقوقدانان با استفاده از ظرفیت خود می‌تواند در موضوع مشاوره های حقوقی به آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش پررنگی را ایفا کند.لازم به ذکر است، در پایان این دیدار رئیس بسیج حقوقدانان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اهدای لوح از مدیر مسئول و خبرنگار روزنامه دریا به پاس همکاری خوب این رسانه در انعکاس خبرها و گزارشات حوزه بسيج حقوقدانان قدردانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.