حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رهبر معظم انقلاب دستورات خاص  در خصوص بشاگرد صادر نمودند
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۲۵
    شناسه : 5046
    بازدید 1356
    8
    معاون اول رئیس جمهور : دکتر محمد مخبر پس از ورود به بندرعباس اظهار داشت: در تهران راجع به استان‌ها یک سری تصمیمات گرفته می‌شود که نیاز است این تصمیمات به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: دکتر محمد مخبر پس از ورود به بندرعباس اظهار داشت: در تهران راجع به استان‌ها یک سری تصمیمات گرفته می‌شود که نیاز است این تصمیمات به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ وی افزود: در این بررسی‌ها مسائل و مشکلات این تصمیمات احصا و در نهایت بازبینی خواهند شد تا مصوبات شکل عملی به خود بگیرند.
    معاون اول رئیس جمهور همچنین در خصوص سفر به بشاگرد گفت: در خصوص بشاگرد تاکنون دستگاه‌های مختلف در کنار دولت کارهای خوبی برای این شهرستان انجام داده‌اند، مقام معظم رهبری نیز دستورات خاصی در خصوص بشاگرد دارند و در بازدید از این شهرستان شرایط را بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد .
    ۳۳۰۰متر مربع فضای آموزشی برای ۵۰۰ دانش آموز بشاگردی
    دکتر محمد مخبر در جریان سفر به استان هرمزگان، با حضور در شهرستان بشاگرد، دبستان (برکت) دانشمند شهید محسن فخری زاده را با زیربنای ۳۰۰مترمربع و سه کلاس درس در ر‌وستای بند‌نر و دو خوابگاه را در منطقه خمینی شهر افتتاح کرد.گفتنی است این مدارس و خوابگاه‌ها جزو دستورات مقام معظم رهبری برای کمک به شهرستان بشاگرد بوده است که با حضور دکتر مخبر به بهره‌برداری رسید.دبستان برکت (شهید فخری زاده) در زیربنای ۳۰۰مترمربع با سه کلاس درس و فضاهای جانبی شامل آزمایشگاه، سالن چند منظوره و کتابخانه با اعتباری بالغ بر ۲,۳۴۰میلیارد تومان در روستای بند نر احداث شده است.

    خوابگاه دخترانه به مساحت ۱۵۸۵ متر مربع در دو طبقه بصورت اسکلت فلزی با ظرفیت ۲۰۰ دانش‌آموز و خوابگاه پسرانه به مساحت ۱۴۵۰ متر مربع در دو طبقه با سیستم icf با ظرفیت ۲۰۰ دانش آموز در منطقه خمینی شهر بشاگرد در مدت ۱۵ ماه توسط گروه جهادی آل یاسین ساخته شده و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آن را تجهیز کرده است. خوابگاه دخترانه به مساحت ۱۵۸۵ متر مربع در دو طبقه بصورت اسکلت فلزی با ظرفیت ۲۰۰ دانش‌آموز و خوابگاه پسرانه به مساحت ۱۴۵۰ متر مربع در دو طبقه با سیستم icf با ظرفیت ۲۰۰ دانش آموز در منطقه خمینی شهر بشاگرد در مدت ۱۵ ماه توسط گروه جهادی آل یاسین ساخته شده و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آن را تجهیز کرده است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.