حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رشد ۱۶ درصدی مصرف گاز در هرمزگان
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۰
    شناسه : 1174
    بازدید 1720
    11
    رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان، از رشد بیش از ۱۶ درصدی مصرف گاز در هرمزگان درسال گذشته به مدت مشابه سال ۹۹ خبرداد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان، از رشد بیش از ۱۶ درصدی مصرف گاز در هرمزگان درسال گذشته به مدت مشابه سال ۹۹ خبرداد. به گزارش خبرنگار دریا ، سید احسان قنادزاده، رئیس اندازه گیری و توزیع گاز این شرکت، میزان مصرف گاز طبیعی در سال ۱۴۰۰ در این استان را ۸ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۴۶۹ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود:این میزان مصرف گاز در سال گذشته به مدت مشابه سال ۹۹، بیش از ۱۶ درصد رشد داشته است.وی اظهارکرد: علی رغم وجود محدودیت ها جهت تخصیص گاز در سطح کشور، با مدیریت و تلاش همکاران ما، مصارف نیروگاه ها و مراکز صنعتی با بیش از ۱۶ درصد،خانگی با ۳۵ درصد و CNG با ۴ درصد رشد به نسبت سال ۹۹، همراه بوده است. قناد زاده بیان کرد: یکی از دلایل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی در سال گذشته، افزایش میزان مشترکین در سطح استان و مناطق گازرسانی شده بوده است.

    رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان افزود: همکاران ما در شرکت گاز با آمادگی کامل و به صورت شبانه روزی در تلاشند تا با مدیریت صحیح و بهینه توزیع گاز، امکان بهره مندی پایدار از این نعمت الهی را برای همه مشترکین استان فراهم کنند. وی عنوان کرد:با توجه به اهمیت کاهش گازهای محاسبه نشده به عنوان یک سرمایه ملی در توسعه پایدار و حفظ محیط زیست شرکت گاز استان هرمزگان با اجرای سامانه های هوشمند مانیتورینگ ،کالیبراسیون و به روزرسانی تجهیزات اندازه گیری طی سالیان گذشته همواره رتبه اول کاهش هدر رفت گاز را در بین ۳۱ شرکت گاز استانی داشته است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.