حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • ردپایی که هویداست
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۵۶
    شناسه : 5053
    بازدید 1345
    10
    ردپای دشمنان ایران اسلامی در اغتشاشات اخیر کاملا هویداست و بیانیه ای هم که اخیرا وزارت اطّلاعات و سازمان اطّلاعات سپاه نیز در این خصوص دادند، برملاکننده اقدامات دشمنان برای این اغتشاشات بود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی
    پ
    پ

    دریانیوز: ردپای دشمنان ایران اسلامی در اغتشاشات اخیر کاملا هویداست و بیانیه ای هم که اخیرا وزارت اطّلاعات و سازمان اطّلاعات سپاه نیز در این خصوص دادند، برملاکننده اقدامات دشمنان برای این اغتشاشات بود.
    رهبر معظم انقلاب نیز در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار در جمع دانش آموزان در این بخش هم نکات مهمی را بیان داشتند. ایشان فرمودند :در همین اغتشاشات اخیر چند هفته‌ای کشور ما، در اینجا هم آمریکا نقش روشنی داشت. این اطلاعیه‌ای که وزارت اطّلاعات و سازمان اطّلاعات سپاه دادند، اطلاعیه‌ی مهمی است؛ طولانی است و بعضی‌ها حوصله نمی‌کنند بخوانند. اطلاعاتش و گزارش هایش را ما داشتیم.
    اینها اطلاعات بسیار مهمی است، خیلی مطلب در این زمینه وجود دارد؛ بعد کشفیات دستگاه‌های اطلاعاتی ما در این زمینه خیلی ارزشمند است. برای تهران، برای شهرهای بزرگ، برای شهرهای کوچک نشسته‌اند نقشه کشیده‌اند، برنامه‌ریزی کرده‌اند. حالا ظاهر قضیه این است که مثلاً یک مشت جوان یا نوجوان در میدانند. خب این جوان و نوجوان، بچه‌های خود ما هستند؛ ما با اینها بحثی نداریم. اینها هیجان است، احساسات است، یک قدری بی‌دقتی در فهم مسائل است که این ‌جوری می‌آید؛ نه، بحث سر آنهایی است که دارند می‌گردانند قضایا را؛ آنها کسانی هستند که با نقشه وارد میدان شده‌اند.
    این [چیزی] را که عرض می کنم، باید همه در نظر بگیرند: طرف نقشه دارد؛ هم مسئولین ما باید در نظر بگیرند ــ که خوشبختانه اطلاعاتی‌های ما توجه دارند؛ مسئولین سیاسی‌مان، مسئولین اقتصادی‌مان، مسئولین گوناگونمان باید بدانند که طرف با نقشه وارد میدان شده ــ هم آحاد مردم بدانند، هم شما جوان‌ها بدانید؛ اینها با برنامه وارد میدان شده‌اند. برنامه هم این است که بلکه بتوانند ملت ایران را با خودشان همراه کنند، کاری کنند که ملت ایران عقیده‌اش بشود عقیده‌ی سران انگلیس و آمریکا و امثال اینها؛ نقشه این است، مقصود این است.
    البته ملت ایران زد توی دهنشان؛ بعد از این هم توی دهنشان خواهد زد.آن کسانی که طراحی کردند و در میدان عمل با نیت و با نقشه و با فهم وارد شدند ــ این خیلی مهم است برای ما ــ اینها مرتبط بودند با دستگاه‌های خارجی و جنایت کردند. شما ببینید این قضیه‌ی شاهچراغ شیراز، چه جنایت بزرگی بود! آن پسربچه‌ی پایه‌ی دوم یا پایه‌ی ششم یا پایه‌ی دهم، اینها چه گناهی کرده بودند؟ آن طفلک شش‌ساله‌ای که پدر و مادر و برادرش را از دست داده، این کوه سنگین غم را چرا بر دوش او انبار کردند؟ چرا؟ این بچه چه ‌کار کند با این غم بزرگ و غیر قابل تحمل. اینها جنایت است؛ اینها جنایتهای بزرگی است.
    آن طلبه‌ی جوان ــ طلبه‌ی شهید جوان در تهران، آرمان عزیز ــ چه گناهی کرده بود؟ یک طلبه‌ی جوان؛ دانشجو بوده، آمده طلبه شده؛ متدین، مؤمن، متعبد، حزب‌اللهی. [اینکه او را] شکنجه کنند، زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند در خیابان. اینها کارهای کوچکی است؟ اینها چه کسانی‌اند؟ باید فکر کرد. اینها چه کسانی‌اند؟ اینها بچه‌های ما که نیستند، اینها جوان‌های ما که نیستند؛ ‌اینها چه کسانی‌اند؟ از کجا دستور می‌گیرند ؟ چرا این کسانی که مدعی حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند؟ چرا قضیه‌ی شیراز را محکوم نکردند؟ چرا یک قضیه‌ی خلاف واقع را، یک حادثه‌ی دروغین را، در سکّوهای اطلاعاتی‌شان در اینترنت، هزاران بار تکرار می‌کنند، اما اسم آرشام را در اینترنت ممنوع می‌کنند که نیاید در سکوی اینترنتی؟ چرا؟ اینها طرف‌دار حقوق بشرند؟ اینها این [جور] هستند. اینها را بشناسیم؛ اینها را بشناسید. البته ما یقه‌ی اینها را رها نخواهیم کرد. نظام جمهوری اسلامی حتماً به حساب این جنایت‌کارها خواهد رسید. هر کس ثابت بشود که همکاری داشته با این جنایت‌ها ، در این جنایت‌ها دستی داشته، ان‌شاءالله مجازات خواهد شد؛ بدون تردید .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.