حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دولت در احداث منازل نهضت ملی مسکن درکنار مردم است
    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
    شناسه : 5409
    بازدید 1360
    16
    استاندار در آیین واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن در حاجی آباد : دریانیوز// استاندار هرمزگان با بیان اینکه از بهمن‌ماه سال جاری درگاه اینترنتی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باز خواهد شد، عنوان‌کرد : زیرساخت‌های مورد نیاز در اراضی واگذار شده نیز به موازات انجام پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد خواهد شد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد صبح پنجشنبه با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان برگزار شد .
    به گزارش خبرنگار دریا، در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۱۸ هکتار زمین در قالب ۱۶۰۰ واحد ۴۰۰ متری جهت واگذاری به متقاضیان مسکن ملی آماده شده است. مهندس دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش در حوزه مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت است، اظهار داشت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه‌دار کردن مردم، امروز کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد انجام شد .

    وی افزود: ۱۸ هکتار زمین برای این منظور در حاجی آباد در نظر گرفته شده و ۱۶۰۰ واحد مسکونی در قطعات ۴۰۰ متری به متقاضیان واگذار خواهد شد.

    استاندار هرمزگان با بیان اینکه از بهمن‌ماه سال جاری درگاه اینترنتی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باز خواهد شد، عنوان‌کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز در اراضی واگذار شده نیز به موازات انجام پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد خواهد شد. وی تصریح کرد: دولت در احداث منازل نهضت ملی مسکن در کنار مردم است و با ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز از این طرح حمایت می‌کند.استاندار هرمزگان در این آیین با اشاره به کمبود زمین در شهر حاجی آباد خواستار برنامه‌ریزی و اقدام موثر در جهت تامین اراضی مورد نیاز توسعه شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.