حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • دولت با حذف واسطه‌ها ارتباط تولید کننده با مصرف کننده را نزدیک کند
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۰۶
    شناسه : 4131
    بازدید 1371
    13
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان : دریانیوز: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: توسعه صنایع تبدیلی برای حذف دلالان در دستور کار قرار گیرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: توسعه صنایع تبدیلی برای حذف دلالان در دستور کار قرار گیرد.
    حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان که در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد، با اشاره به نگاه حضرت علی (ع) به حکمرانی اسلامی، اظهارداشت: اولین نگاه امیرالمومنین (ع) به حکمرانی، نگاه خدمتی است.
    در این نگاه افرادی که خدمت‌گذاری مردم را می‌کنند بهترین مردم و قوم‌ها هستند. وی، با اشاره به نگاه امامتی حضرت علی (ع) به حکومت اسلامی، عنوان کرد: باید به این مسئولیت‌ها نگاه امانتی داشته باشیم اگر اینگونه باشد فرد به بهترین صورت از آن محافظت می‌کند در غیر این صورت آن جایگاه به عنوان طعمه شناخته می‌شود. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: نگاه سوم امام علی (ع) به حاکمیت این است که در انتخاب مدیران باید افرادی که دغدغه خدمت به ضعیفان را دارد انتخاب شوند؛ چراکه تامین معیشت طبقات پایین جامعه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای حاکمیت اسلامی برخوردار است.

    حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، خطاب به دولتمردان با بیان این نکته که افرادی را به عنوان خادمی مردم انتخاب کنید که بیشترین توجه را به ضعفا داشته باشد، تصریح کرد: بر اساس بیانات حضرت علی (ع) مردم حاکمیت اسلامی حتی در پایین‌ترین طبقات جامعه نیز باید در ۳ ضرورت، نان، مسکن و آب تامین باشند.وی ادامه داد: ضرورت‌های جامعه برای حکومت اسلامی یک اصل است و تمام تمرکز دولتمردان نیز باید روی تقویت این حوزه‌ها باشد.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع)، ابراز کرد: امیرالمومنین همواره تاکید داشتند که باید زمینه‌ای توسط دولت اسلامی ایجاد شود تا کشاورزان خودشان بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. به همین جهت دولت باید تلاش کند که با حذف واسطه‌ها ارتباط تولید کننده با مصرف کننده را نزدیک کند؛ که این مهم نیز از طریق ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی قابل تحقق است.حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به بیانات حضرت آقا (مدظله‌العالی)، تصریح کرد: انجام اقدامات موثر و عمیق و انجام اقداماتی که به اقشار ضعیف جامعه مرتبط است باید اولویت دولتمردان باشد؛ چرا که این مهم همواره مورد تاکید حضرت آقا (حفظ‌ الله) قرار دارد.

    به گزارش مهر، وی عنوان کرد: امروز اگر می‌خواهیم امید را در جامعه احیاء کنیم و توطئه دشمن را در حوزه ناکارآمد جلوه دادن نظام رسوا کنیم، تنها راهش خدمت‌کردن، خدمت‌کردن و خدمت‌کردن است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.