حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دولت از تصدی‌گری در امور حاکمیتی فاصله بگیرد
    ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۹
    شناسه : 940
    بازدید 1791
    14
    نماینده ولی فقیه درهرمزگان : نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دولت از تصدی‌گری در امور حاکمیتی فاصله بگیرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دولت از تصدی‌گری در امور حاکمیتی فاصله بگیرد. به گزارش خبرنگار دریا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در دیدار با مدیرعامل نفت آفتاب، با ذکر این نکته که دولت‌ها باید از تصدی‌گری عبور کنند، اظهار داشت: سیاست‌گذاری در حوزه‌های کلان و نظارت بر امور باید بر عهده دولت باشد و دولت نباید به تمام امور حاکمیتی ورود کند چراکه بنا به دلایل متعدد، باعث ناکارآمدی در حکمرانی خواهد شد. وی، ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در تحقق توسعه پایدار، عنوان کرد: گاهی اوقات مشاهده می‌شود که بی انگیزگی اداری باعث دل‌سرد شدن سرمایه‌گذاران شده است؛ که این رویه باید در دولت جدید اصلاح شود تا شاهد جلب اعتماد سرمایه‌گذاران شود.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که نگاه پالایشگاه نفت آفتاب باید به داخل استان و حل مشکلات هرمزگان باشد، بیان کرد: استان هرمزگان در حوزه فقر و فلاکت رتبه اول کشور را دارد که بخش عمده آن به موضوع اشتغال ارتباط دارند به همین جهت نگاه صنایع باید به رفع فقر در هرمزگان باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: استان هرمزگان تنها استانی است که هم به آب‌های آزاد دریای عمان و هم به خلیج فارس راه دارد و با وجود نوار عظیم ساحلی ظرفیت بسیار خوبی برای استقرار صنایع مختلف دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.