حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دفتر تکریم بازنشستگان تامین اجتماعی در بیمارستان خلیج‌فارس راه‌اندازی شد
    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
    شناسه : 1858
    بازدید 1810
    16
    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان: سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از راه‌اندازی دفتر تکریم بازنشستگان تامین اجتماعي در بیمارستان خلیج‌فارس خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از راه‌اندازی دفتر تکریم بازنشستگان تامین اجتماعي در بیمارستان خلیج‌فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان؛ دکتر غلامعباس مومنی در این زمینه گفت: تکریم بازنشستگان بعنوان سرمایه‌های اجتماعی، وظیفه همگانی به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی است. دکتر مومنی افزود: بازنشستگان سرمایه های ارزشمندی هستند که جامعه نیازمند بهره‌گیری از تجربیات آنها است. وی خاطرنشان کرد: تکریم بازنشستگان، احترام به مجاهدت‌هایی است که این عزیزان در دوره جوانی در زمینه تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء نظام اجتماعی داشته‌اند. مومنی عنوان کرد: به منظور تکریم بازنشستگان تامین اجتماعی در مراجعه به بیمارستان خلیج‌فارس، دفتر تکریم این بزرگواران در بیمارستان راه‌اندازی شد.

    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: این دفتر به منظور سهولت در دسترسی به پزشکان و محل انتظار بازنشستگان در نظر گرفته شده‌است. وی گفت: بازنشستگان با مراجعه به این دفتر می‌توانند مراحل اداری و درمانی خود را به سهولت پیگیری نمایند. دکتر مومنی همچنین از افزایش تعداد ویزیت بازنشستگان خبر داد و اظهارداشت: در گذشته بازنشستگان در مراجعه به بیمارستان و ویزیت پزشکان شاید با مشکلاتی مواجه می‌شدند اما اکنون به منظور تکریم آنها، تعداد ویزیت پزشکان برای افراد بازنشسته افزایش یافته است. وی گفت: قبلا بازنشستگان بایستی مثل سایرین مراحل نوبت‌دهی مانند تلفنی یا اینترنتی را طی می کردند که با افزایش ویزیت پزشکان برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، بازنشستگانی که نتوانند از نوبت‌دهی استفاده کنند می‌توانند بصورت حضوری در این دفتر مراحل درمانی مورد نیاز را دریافت نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.