حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • دعوت بسیج حقوقدانان هرمزگان از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
    ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۲۴
    شناسه : 7459
    بازدید 1385
    21
    سازمان بسیح حقوقدانان استان هرمزگان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر همبستگی جامعه حقوقدانان با مردم فلسطین تاکید کرد و از اقشار مختلف مردم بویژه حقوقدانان بسیجی ، قضات،وکلاء ، کارشناسان و سردفتران برای حضور و شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.  
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریا//  سازمان بسیح حقوقدانان استان هرمزگان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر همبستگی جامعه حقوقدانان با مردم فلسطین تاکید کرد و از اقشار مختلف مردم بویژه حقوقدانان بسیجی ، قضات،وکلاء ، کارشناسان و سردفتران برای حضور و شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

     

    متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

     

    (بسم الله الرحمن الرحیم)

     

    “روز قدس روز اسلام است” امام خمینی (ره)

     

    روز جهانی قدس، میراث و ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است. این روز به مثابه‌ی روزی سرنوشت‌ساز برای اتحاد جهان اسلام محسوب می‌شود تا ملتهای مسلمان، فریاد دادخواهی خود را در جهان طنین‌انداز کنند و همچنان علم مقابله با جهانخواران و دژخیمان را برافراشته نگاه دارند و در این بین انقلاب اسلامی ایران همواره پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

     

    نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب تصمیمی استراتژیک برای احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلامی است.

     

    در واقع این روز نماد حفظ و پاسداشت آرمان متعالی فلسطین و حمایت از مبارزات مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی است که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار مانده است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) “روز قدس یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است و مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است”.

     

    جامعه حقودانان ، وکلا و قضات ، کارشناسان و سردفتران در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل عظیم‌الشّان و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت، به‌ویژه سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از همراهی امت‌های اسلامی اقصی نقاط جهان در حمایت از فلسطین و غضب بر رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.