حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دشمن به دنبال از بین بردن قداست مادر و عفت زنان است
    ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۴:۴۳
    شناسه : 6248
    بازدید 1278
    7
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان: دریانیوز // نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن به دنبال اهداف خود و از بین بردن قداست مادر و عفت زنان است تا مقدس بودن مادران را از بین ببرند تا بتوانند حریم خانواده را مورد دست اندازی قرار دهند
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن به دنبال اهداف خود و از بین بردن قداست مادر و عفت زنان است تا مقدس بودن مادران را از بین ببرند تا بتوانند حریم خانواده را مورد دست اندازی قرار دهند.

    حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیتی است که ما امروز او را الگوی تمام عیاری پیش رو داریم که می‌توانیم به دنیا نشان داده و شأن و منزلت زن را بر اساس جایگاه این بانوی بزرگوار معیار و مبنا قرار دهیم.وی جایگاه این بانو در تربیت نسلی و جامعه سازی، خاطرنشان کرد: اگر در حوزه مسائل اجتماعی و سیاسی و خانوادگی زن در هر شکل و بعدی از ارزش بخواهیم الگویی بیابیم، این بانو همچون گوهر تابانی می‌درخشد.

    حجت الاسلام عبادی زاده به جایگاه فقهی این بانو و آموزش زنان در حوزه دین، اجتماع، سیاست، جنگ و جبهه، همسرداری و مادری اشاره و بیان داشت: تمام صفات فاطمه زهرا (س) حول محور عفت و پاکی قرار می‌گیرد.

    وی با تبریک روز میلاد امام خمینی (ره)، ویژگی ممتاز امام را حضور او در عرصه حکومت و اجرای مبانی اسلامی در ساختار حاکمیت برشمرد و افزود: امام بنای یک حکومت اسلامی را قرار داد که در آن احکام اسلام اجرا می‌شود و البته ممکن است که ما نتوانیم همانند معصوم حکومت‌داری کنیم اما این موضوع صفر و صدی نیست و لذا قرار داشتن فقیه جامع‌الشرایط در راس حکومت، سبب یک معماری اسلامی و اجرای نظریه ولایت فقیه است که به هر میزانی که بتوان، احکام نورانی اسلام را باید اجرا کرد و البته تحقق تمام احکام نورانی اسلام میسر نیست.

    حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: علما حافظان دین هستند و باید تلاش کنند و در میدان باشند و نمی توانند سلب مسؤولیت کنند و باید کلیددار احکام نورانی اسلام باشند.نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: زن در غرب وسیله‌ای برای ارضای غرایض حیوانی انسان و وسیله‌ای تبلیغاتی است و زنی که آنان معرفی می‌کنند و شعار آن را می‌دهند، محصول کارخانه نظام لیبرال دموکراسی غرب است. آنان زنی را می‌خواهند که عزت و کرامت خود را از دست داده و وسیله و ملعبه قرار گیرد و حرص و آز و هوا و هوس مردان را تأمین کند و آنان از شعار زن زندگی آزادی این نگاه را دنبال می‌کنند اما زن مسلمان هرگز نمی‌گذارد حریم عفت و پاکدامنی او کنار زده شود.

    وی آمارهای سقط جنین، تجاوز به عنف، تعدی و تجاوز به زنان حتی در ارتش‌ آمریکا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فرهنگ برهنگی و اباهه گری را رونق می‌دهند اما در نظام جمهوری اسلامی حق آموزش زنان و دختران در رتبه های برتر جهان در حوزه زنان تحصیل کرده قرار داریم و بالاترین رقم دختران و زنان تحصیل کرده را نسبت به جمعیت در ایران داریم و این را سازمان‌های بین المللی اعلام کرده‌اند.

    عبادی زاده آمار زنان بی سواد در زمان شاهنشاهی را بیش از ۸۰ درصد عنوان کرد و بیان کرد: در سال ۹۰ آمارها نشان می‌دهد که تعداد بیسوادان زن حدود ۱۰ درصد بود و اکنون قطعا کمتر از این میزان است و این نگاه به رشد و پیشرفت زنان است. زنان ما دانشمندانی پیشرو در عرصه‌های علمی هستند و در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی نیز پیش می‌روند و در زمان شاه تعداد رشته های فعال ورزشی زنان ما فقط ۷ رشته بود ولی اکنون ۳۸ رشته ورزشی است و اینها آمارهای رسمی است. تعداد پزشک زن در نظام جمهوری اسلامی ۱۲ برابر قبل از انقلاب است و این زنی است که اسلام از آن سخن می‌گوید.

    به گزارش ایسنا، وی محکوم کردن ایران در ظلم به زنان را یک بازی سیاسی از ناحیه غرب عنوان کرد و گفت: دشمن به دنبال اهداف خود و از بین بردن قداست مادر و عفت زنان است تا مقدس بودن مادران را از بین ببرند تا بتوانند حریم خانواده را مورد دست اندازی قرار دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.