حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دشمن با توطئه‌های مختلف به دنبال تفرقه افکنی میان شیعه و سنی است
    ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
    شناسه : 4685
    بازدید 1335
    5
    استاندار هرمزگان در همایش ملی وحدت : دریانیوز// استاندار هرمزگان در همایش هفته وحدت که باحضور ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور، علمای دینی، مردم و مدیران استان برگزارشد، ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وجود رسول الله(ص) محور وحدت است و امیدواریم همه مسلمانان حول این محور اصلی وحدت حرکت کنند .
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان در همایش هفته وحدت که باحضور ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور، علمای دینی، مردم و مدیران استان برگزارشد، ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وجود رسول الله(ص) محور وحدت است و امیدواریم همه مسلمانان حول این محور اصلی وحدت حرکت کنند .

    دوستی بااشاره به وحدت مثال زدنی شیعه و سنّی در کشور گفت: برخی اختلافات موجود هم درون خانوادگی و حل شدنی است که اجازه دخالت در این امور به کسی داده نخواهد شد.استاندار هرمزگان اختلاف افکنی های را ناشی از هراس دشمنان از یکپارچگی ملت دانست و افزود:جمهوری اسلامی قدرت و توان و ابزار لازم برای جلوگیری از هرگونه مداخله دشمنان و دفاع از مردم شیعه و سنّی را در اختیار دارد.

    نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: برخی از کشورها و گروه‌های مختلف در خوانشی خشن از اسلام رحمانی سعی دارند در بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند که با بصیرت می توان این توطئه‌ها را خنثی کرد، دشمنان در حال حاضر به دنبال یارگیری هستند که نیاز است علمای شیعه و اهل سنت نسبت به جهاد تبیین در این زمینه اقدام کنند .

    مهندس دوستی با اشاره به برخی اتفاقات اخیر کشور و تاکید مقام معظم رهبری گفت: دعوای امروز دشمنان بر سر ایران قوی است و علاوه بر اینکه خواص باید مواضع خود را در دفاع از کشور و ولایت شفاف اعلام کنند، می‌طلبد با وجود شرایط ویژه و مشکلات اقتصادی همه در کنار هم باشیم چرا که مسیر حرکت درست و به سمت اصلاح امور است.

    وی با اشاره به تحریم‌های بین‌المللی و تاثیرات آن بر کشور ادامه داد: همه ما تحت رهبری واحد حضرت آقا مسائل را پیش می‌بریم و با مدیریت اجرایی رئیس جمهور تلاش می‌شود شرایط بهتر برای زیست مردم فراهم شود.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در رذالت دشمنان شکی نیست گفت: دشمنان در مواجهه با جمهوری اسلامی تمام استانداردهای خود را کنار می‌گذارند و حتی به آموزش بمب گذاری، درگیری خیابانی و اغتشاش متوصل شده‌اند، دشمن هرکجا منافعش اقتضا کند استانداردهای خود را کنار می‌گذارند .وی با اشاره به اینکه مردم جایگاهویژه ای در گفتمان امامین انقلاب دارند اظهار داشت: اقتدار نظام برگرفته از مردم است و جمهوری اسلامی ایجاد شده تا اهداف و آرمان‌های مردم کشور برآورده شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.