حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • در حراست از منابع طبیعی تعارف نداشته باشید
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
    شناسه : 3408
    بازدید 1875
    10
    رئیس دادگستری شهرستان بندرخمیر: دریانیوز// حسن کشت گر سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر با حجت‌الاسلام اطمینانی رییس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حسن کشت گر سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر با حجت‌الاسلام اطمینانی رییس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ رییس دادگستری شهرستان بندرخمیر در این دیدار گفت: از تلاش های انجام شده از سوی همکاران منابع طبیعی در حفظ و حراست از عرصه های ملی باید تقدیر شود.حجت‌الاسلام والمسلمین اطمینانی افزود: دستگاه قضایی تعامل و همکاری ایجاد شده با منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان را در جهت حراست از منابع طبیعی حفظ خواهد کرد.وی خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و انفال یکی مهمترین چالش های دستگاه قضایی هم از حیث پرونده و هم از حیث پیشگیری از وقوع جرم می باشد.اطمینانی اظهار داشت: رویکرد و اراده دستگاه قضا برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و انفال و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است.این مقام قضایی به تعرضات به منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص با هیچ شخص و نهادی تعارف نداشته باشید و دستگاه قضایی در هرجایی نیاز باشد با اقتدار کامل همکاری لازم را با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خواهد داشت.

    رییس دستگاه عدلیه بندرخمیر ادامه داد: در زمینه صدور آراء محاکم قضایی حوزه منابع طبیعی سرعت صدور رای بیشتر خواهد شد تا بتواند بازدارندگی بهتر و موثرتری ایجاد نماید.
    در ادامه، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر اظهارداشت: دستگاه قضایی با اشراف کامل و چالش درحوزه های آسیب پذیر منابع طبیعی و با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه نقش به سزایی در حراست از منابع طبیعی ایفا می‌کند. وی ضمن تقدیر و قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی گفت: در طی روزهای اخیر با هماهنگی با دادگستری و نیروی انتظامی در زمینه رفع تصرفات اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.