حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حمایت ویژه جهت رفع نواقص  تالار شهید آوینی
    ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۷:۱۴
    شناسه : 6048
    بازدید 1304
    10
    معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید در نگهداری و بازسازی این تالارها نهایت تلاش را انجام دهیم تا از تخریب و مستعمل شدن آن جلوگیری شود.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید در نگهداری و بازسازی این تالارها نهایت تلاش را انجام دهیم تا از تخریب و مستعمل شدن آن جلوگیری شود.
    سید محمود اسلامی در راس هیاتی ۱۲ دی‌ماه وارد استان هرمزگان شد و از اماکن فرهنگی، هنری بندرعباس بازدید کرد. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونین و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از زیرساخت‌های فرهنگی- هنری بندرعباس بازدید کرد.
    اسلامی ضمن بازدید از تالار شهید آوینی بندرعباس اظهار کرد: تالار آوینی یکی از بی نظیر ترین تالارهای جنوب کشور است که در مکان بسیار زیبایی و در کنار ساحل همیشه خلیج فارس قرار گرفته است. وی چشم انداز این تالار را بسیار بی نظیر دانست و عنوان کرد: در هیچ جای ایران تالاری به زیبایی این سالن نبوده و لازم است حمایت های ویژه‌ای برای رفع نواقص تالار شهید آوینی انجام گیرد. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از قسمت های مختلف، نواقص و مشکلات تالار را مورد ارزیابی قرار داده و دستور ویژه جهت پرداخت بودجه برای تکمیل تالار را صادر کرد.
    اسلامی اماکن فرهنگی و سالن ها را از سرمایه های فرهنگی استان دانست و بیان کرد: باید در نگهداری و بازسازی این تالارها نهایت تلاش را انجام دهیم تا از تخریب و مستعمل شدن آن جلوگیری شود.
    این مقام مسئول در ادامه از سالن فرهنگسرای طوبی در خیابان آیت الله غفاری نیز بازدید بعمل آورد و بیان کرد: با تخصیص بودجه به این سالن به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود زیرا این سالن تنها مکان برای تمرین هنرمندان نمایش بوده که لازم است هر چه زودتر شاهد بازگشایی آن باشیم.
    وی در پایان به پروژه های نیمه تمام در استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: با پیگیری های لازم تجهیزات مربوط به پلاتو شهرستان بندرلنگه، مجتمع فرهنگی و هنری میشی در شهرستان سیریک، پلاتو آفتاب بندرعباس، تجهیز و مرمت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان حاجی آباد و تکمیل مجتمع فرهنگی- هنری میناب و بندرخمیر در اولویت تخصیص اعتبار بودجه هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.