حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حماسه خدمت برای حماسه حضور
    ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۵۳
    شناسه : 6691
    بازدید 1284
    3
    دریانیوز//حماسه آفرینی ایرانیان در راهپیمایی روز 22بهمن امسال باعث ناراحتی دشمنان ایران و خوشحالی وطن دوستان شد. در مناطق شهری و روستایی مردم به صحنه آمدند و باری دیگر حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب به نمایش گذاشتند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی
    پ
    پ

    دریانیوز//حماسه آفرینی ایرانیان در راهپیمایی روز ۲۲بهمن امسال باعث ناراحتی دشمنان ایران و خوشحالی وطن دوستان شد. در مناطق شهری و روستایی مردم به صحنه آمدند و باری دیگر حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب به نمایش گذاشتند.
    رئیس جمهور نیز در مصاحبه ای گفت که این حضور مردم، وظیفه دولت را برای خدمت‌رسانی به مردم سنگین تر کرد. واقعیت هم اینگونه است و دولتمردان در حوزه های مختلف بایستی تلاش نمایند کاستی های موجود را برطرف نمایند و هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشند و از کاهلی و سستی بپرهیزند. در استان هرمزگان نیز ساحل نشینان خلیج فارس به صحنه آمدند و حماسه حضور آفریدند. حماسه ای که در برگ های تاریخ زرین این استان ثبت شد وبرای ابد ماندگار شد. این حماسه حضور، حماسه خدمت می طلبد و مسئولان بایستی برای پاسخ به حماسه آفرینی مردم در ۲۲بهمن امسال، عزمی راسخ برای حماسه خدمت‌رسانی به مناطق شهری و روستایی و جزایر…. در هرمزگان پهناور داشته باشند.

    مسئولان استان و نهادهای انقلابی و صنایع و… در این استان مرزی بایستی بگونه ای به وفاداران به نظام و مرزداران هرمزگانی خدمت‌رسانی کنند تا این استان در فقر وفلاکت و محرومیت و بیکاری حائز رتبه برتر در کشور نباشد که این رتبه بدلیل کم کاری دولت‌ها در ادوار مختلف است؛ وگرنه استانی که قطب تجارت کشور است که نباید قطب محرومیت وفقر وفلاکت وبیکاری کشور هم باشد. استانی که پایتخت صنایع و بنگاه های اقتصادی، پالایشگاه ها، مناطق آزاد وتجاری و صنعتی ، کارخانجات و… است که نباید بیشترین بيکار کشور را داشته باشد.

    چرا جوانان هرمزگانی سهمی از اشتغال در این صنایع نباید داشته باشند و نیروی مورد نیاز صنایع از سایر مناطق کشور تامین شود؟ چرا صنایع وبنگاه های اقتصادی استان در انجام مسئولیت های اجتماعی شان کوتاهی کرده اند و از آن طرف همواره تلاش داشته اند حتی مالیات و عوارض شان را در استان محل فعالیت شان نپردازند تا این استان از فقر وفلاکت خارج نشود و جوانانش جذب صنایع نشوند وبه سمت مشاغل کاذب بروند. در یک کلام بایستی در حوزه های مختلف برای خدمت‌رسانی به هرمزگانی ها تجدید نظر شود حماسه حضور مردم استان را با حماسه خدمت پاسخ داد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.