حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حضور کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی و علوم‌پزشکی در مناطق زلزله زده
    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۱۶
    شناسه : 2457
    بازدید 1630
    3
    کادر پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با حضور در مناطق زلزله زده سایه خوش بندرلنگه به ارائه خدمات به مصدومان و مجروحان این حادثه پرداختند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: کادر پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با حضور در مناطق زلزله زده سایه خوش بندرلنگه به ارائه خدمات به مصدومان و مجروحان این حادثه پرداختند. به گزارش خبرنگار دریا؛ دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان و دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ساعات اولیه پس از زلزله با حضور در مناطق زلزله زده بر روند ارائه خدمات درمانی به مصدومان و مجروحان این زلزله نظارت داشتند. دکتر مومنی در این زمینه گفت: با توجه به نیاز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زلزله‌زدگان پس از وقوع زلزله در غرب استان هرمزگان، عوامل بهداشتی و درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در کنار دانشگاه علوم پزشکی به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

    وی با اشاره به زلزله در غرب استان عنوان کرد: در لحظات اولیه زلزله ۱/۶ ریشتری در غرب استان، ضمن آماده‌سازی بیمارستان خلیج‌فارس جهت پذیرش و ارائه خدمات درمانی به بیماران ناشی از آسیب‌های زلزله، بلافاصله پس از زلزله اول، دو دستگاه آمبولانس به همراه تیم درمان به مناطق زلزله زده اعزام شد. مومنی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان و همچنین بسیج جامعه پزشکی استان، اعزام ۲ آمبولانس به همراه تیم درمان شامل شش پرستار و یک اکیپ امدادگر به ظرفیت هشت نفر با تجهیزات کامل و ظرفیت تمام داروها به امدادرسانی مردم مناطق زلزله زده شتافتند.

    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: بیمارستان خلیج‌فارس نیز با توجه به آسیب‌های وارد شده به منازل و مصدومیت‌های احتمالی اهالی روستای سایه خوش و دیگر نقاط آسیب دیده از زلزله به حالت آماده‌باش درآمده است. وی ادامه‌داد: تا زمانی که این نیاز احساس شود که حضور کادر درمانی و پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ضروری است، آماده ارائه خدمات درمانی به زلزله‌زدگان خواهیم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.