حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حضور مقتدرانه نیروی دریایی در آب های آزاد
    ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
    شناسه : 7571
    بازدید 1421
    23
    جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا در رژه روز ارتش در بندرعباس عنوان کرد دریانیوز // جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا با تاکید بر عزت و اقتدار نیروهای مسلح گفت: تجهیزات و تسلیحات پیشرفته توسط متخصصان بومی ساخته شده است.
    ارسال توسط : منبع : تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز // جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا با تاکید بر عزت و اقتدار نیروهای مسلح گفت: تجهیزات و تسلیحات پیشرفته توسط متخصصان بومی ساخته شده است.
    امیر دریادار دوم جلیل مقدم، جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا در مراسم رژه به مناسبت روز ارتش در بندرعباس ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: با ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش به ندای آسمانی رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و همصدا و همراه با امت در براندازی رژیم شاهنشاهی اقدام کردند و به عنوان نخستین بازوی توانمند انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی تلاش‌های خستگی ناپذیر داشت.

    وی با تاکید بر اینکه امام راحل لحظه پیوستن ارتش به مردم را لحظه شادی ملت و ناامیدی ستمکاران برشمردند، افزود: در آن زمان فتنه‌گران با اهداف پلید و دسیسه سیاسی سعی داشتند مقدمات انحلال ارتش را فراهم کنند که حضرت امام با پاسخی صریح و شفاف، ارتشیان را مورد عنایت قرار دادند و ۲۹ فروردین را روز ارتش نام نهادند.

    جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا گفت: از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی ارتش و ارتشیان عشق و علاقه خود را به حرکت ستم سوز به رهبری امام راحل ابراز داشتند و در این مسیر ایثارگری و تلاش‌های زیادی انجام دادند گسستن از رژیم پهلوی و پیوستن به صف مردم و بیعت با امام راحل و خنثی سازی توطئه‌های دشمن به ویژه مبارزه با ضد انقلاب و حضور گسترده و مستمر در عرصه‌های حماسه و شرف و حراست از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و کیان نظام و تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن و رقم زدن حماسه ۲۹ فرودین سال ۶۷ و نبرد نابرابر ناوهای جوشن، سهند و سبلان با ناوگان آمریکا گوشه ای از این تلاش ها بوده است.

    وی تصریح کرد: ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در پیوند با ملت فداکاری خود را در برابر ارزش‌های بزرگ ایرانیت، اسلامیت و جمهوریت به خوبی نشان داده است، امروز حضور و گسترش صریح و مقتدرانه و نمایش قدرت نیروی زمینی ارتش در مرزهای زمینی کشور و نظارت بر فعالیت‌ها و گنده‌گویی تازه به دوران رسیده‌ها موجب شکست نقشه‌های شوم استکبار شده است.

    دریادار دوم مقدم گفت: امروز پدافند هوایی قهرمان از مرزهای هوایی کشور در عمق راهبردی هر جنبنده پروازی را رصد و مقتدرانه از حریم هوایی کشور حراست و اجازه تعرض هیچ پرنده متخاصمی را به حریم هوایی نخواهد داد.وی ادامه داد: خدمات نیروی هوایی ارتش بر کسی پوشیده نیست قهرمانانی که یک روز بعد از جنگ تحمیلی ضربه مهلکی بر بدنه پوشالی رژیم بعث زدند و روحیه آنان را نابود کردند و امروز هم با نمایش پایگاه زیر زمینی خود بازدارندگی خوبی ایجاد کرده‌اند.
    جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دست بلند مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا اجرای ماموریت می‌کند دلاورمردان نیروی دریایی ارتش از خلیج فارس تا خلیج عدن از دریای عمان تا اقیانوس هند تا دریای مدیترانه، اقیانوس آرام جنوبی، اقیانوس اطلس شمالی و جنوبی با پرچم به اهتزار درآمده جمهوری اسلامی ایران، دلاورانه حضور خود در دریاها را ثبت می‌کنند.
    وی افزود: این حضور به منظور امنیت‌رسانی به کشورهای ساحلی، خطوط کشتیرانی و امنیت دادن به آبراه‌های دریایی است و به جز کشورهای استعمارگر و استکبار هیچ کس نگران حضور ارتش ایران در آب‌های بین‌المللی نیست. دریادار دوم مقدم با تاکید بر اینکه این حضور حامل ۲ پیام مهم برای جهان است گفت: پیام اول این حضور برای کشورای آزاد و مستقل امیدآفرین است که همه کشورها می‌توانند خود از منافعشان بدون استفاده از استکبار دفاع کنند و پیام این حضور برای استکبار این است که ناوگان نظامی ایران اسلامی هر جا نیاز باشد با اقتدار و افتخار حضور موثر خواهد داشت.
    وی با اشاره به ساخت تجهیزات و تسلیحات نظامی توسط متخصصان داخلی گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج عزت و اقتدار قرار دارند و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص بومی، ناوشکن، زیردریایی، هواپیمای شکاری، بالگرد، موشک، انواع سلاح‌های سبک و سنگین و سامانه‌های پدافندی و راداری پیشرفته ساخته شده، استقامت امروز اقتدار برای فردا است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.