حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حضور فعال نفت ستاره خلیج فارس در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
    شناسه : 8076
    بازدید 1344
    12
    دریانیوز// شرکت نفت ستاره خلیج فارس با ارائه کتاب نیازهای فناورانه در راستای شناسایی تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافته است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// شرکت نفت ستاره خلیج فارس با ارائه کتاب نیازهای فناورانه در راستای شناسایی تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافته است.
    شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای حفظ و ارتقای ظرفیت تولید فرآورده‌ها، با ارائه کتاب نیازهای فناورانه این شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافته است.

    در این کتاب به تفکیک نیازهای شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در زمینه‌های خدمات فنی و مهندسی، عملیات بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات، برق، ابزار دقیق، سیستم کنترل، فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم داده، ایمنی، بهداشت، محیط‌ زیست و پژوهش و توسعه معرفی شده است که راهی آسان را پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان و داخلی برای توسعه همکاری با بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان قرار می‌دهد.

    علاوه بر ارائه دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در این نمایشگاه، ارائه کتاب نیازهای فناورانه و راه اندازی سامانه شناسایی دستاوردها و محصولات شرکت فعال حوزه صنعت نفت از اقداماتی است که این شرکت در راستای شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و داخلی به کار برده است.

    از همه شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌شود طی زمان برگزاری نمایشگاه تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با مراجعه به غرفه شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در سالن ۳۵ نمایشگاه‌ توانمندی‌های خود برای توسعه همکاری با این مجموعه عظیم نفتی را اعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.