حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • جزئیات اجرای طرح ارزیابی کیفیت کالاهای داخلی در هرمزگان
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
    شناسه : 611
    بازدید 1825
    39
    مدیرکل استاندارد هرمزگان تشریح کرد

    دریانیوز//  طرح ملی سنجش و پایش نرخ رشد کیفیت در کالاهای تولید داخل در هرمزگان اجراشد. مدیرکل استاندارد هرمزگان با تشریح جزئیات اجرای طرح سنجش و پایش نرخ رشد کیفیت  در کالاهای تولید داخل گفت:  این طرح همزمان با اجرا در سطح کشور از ۱۸لغایت ۳۱ فروردین، در بندرعباس نیز به مدت ۵روز  اجرا شد. […]

    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//  طرح ملی سنجش و پایش نرخ رشد کیفیت در کالاهای تولید داخل در هرمزگان اجراشد.

    مدیرکل استاندارد هرمزگان با تشریح جزئیات اجرای طرح سنجش و پایش نرخ رشد کیفیت  در کالاهای تولید داخل گفت:  این طرح همزمان با اجرا در سطح کشور از ۱۸لغایت ۳۱ فروردین، در بندرعباس نیز به مدت ۵روز  اجرا شد.
    محمد کمالی افزود: در این طرح کارشناسان اداره کل استاندارد هرمزگان که از قبل نسبت به اجرا ی طرح توجیه گردیده بودند، با مراجعه به مصرف کنندگان، اقدام به پایش نرخ کیفیت ۴۰ قلم گروه کالایی بر اساس پرسشنامه تهیه شده توسط سازمان  ملی استاندارد ایران نموده و اطلاعات جهت تهیه این نرخ از روی همین پرسشنامه ها استخراج خواهد شد و سازمان علاوه بر گزارش استاندارد سازی واحدهای تولیدی به یک ضریب نفوذ کیفیت در جامعه دست پیدا خواهد نمود .
    کمالی اظهار داشت: در واقع در این طرح احساس خریداران و مصرف کنندگان کالاهای داخلی قبل و بعد از خرید و استفاده کالای داخلی مورد ارزیابی قرار گرفته و ضریب نفوذ استاندارد از طریق اطلاعات استخراج می شود.
    مدیرکل استاندارد هرمزگان اجرای این طرح را در نهادینه شدن فرهنگ استاندارد موثر دانست و توصیه کرد: مردم در هنگام خرید کالا به نشان استاندارد وتاریخ مصرف توجه کنند و جهت اطلاع از اصالت کالا، کد ده رقمی درج شده بر روی کالا را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا مشخصات کالا برایشان  ارسال شود.  وی گفت:توجه به استاندارد کالاهای داخلی در سلامت، بهداشت وایمنی جامعه اثرگذار است. کمالی نقش مردم را در نهادینه شدن فرهنگ استاندارد با درنظرگرفتن و اولویت قراردادن استفاده از کالاهای استاندارد مهم دانست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.