حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • جزئیات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی
    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
    شناسه : 3567
    بازدید 1511
    3
    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان تشریح کرد مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان گفت:مؤدیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به "درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی" به نشانیmy.tax.gov.ir پس از فعال‌سازی ابلاغ الکترونیکی، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان گفت:مؤدیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به “درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی” به نشانیmy.tax.gov.ir پس از فعال‌سازی ابلاغ الکترونیکی، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. رضا آخوندزاده افزود: پس از فعال‌سازی ابلاغ الکترونیک، اوراق مالیاتی مؤدیان که در سامانه‌های الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور صادر می‌شود، به صورت خودکار بر روی حساب کاربری مؤدیان بارگذاری شده و همزمان پیامک اطلاع رسانی برای آنان ارسال می‌شود. آخوندزاده اظهار داشت : پس از بارگذاری اوراق در حساب کاربری، مؤدیان ده روز فرصت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود، اوراق بارگذاری شده را مشاهده نمایند. وی تاکید کرد : رؤیت برگه در حکم ابلاغ است. مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان گفت:چنانچه مؤدی ظرف ده روز به حساب کاربری خود مراجعه نکرده و برگه خود را مشاهده نکند، روز یازدهم (یا اولین روزکاری بعد از روز دهم) به عنوان تاریخ ابلاغ منظور شده و مهلت های قانونی واکنش به اوراق مالیاتی بر مبنای آن در نظر گرفته می‌شود. وی تاریخ اجرای این طرح را از اول شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.