حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • جابجایی چهارمیلیون مسافر و گردشگر دریایی
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۱۰
    شناسه : 7351
    بازدید 1285
    6
    پرونده سفرهای دریایی نوروز 1402 هرمزگان بسته شد دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پرونده‌ سفرهای دریایی ویژه نوروز 1402 این استان با جابجایی بیش از چهار میلیون مسافر و گردشگر دریایی و امداد رسانی به ۳۰۳ نفر هموطن شامگاه سه شنبه 15 فروردین ماه بسته شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پرونده‌ سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ این استان با جابجایی بیش از چهار میلیون مسافر و گردشگر دریایی و امداد رسانی به ۳۰۳ نفر هموطن شامگاه سه شنبه ۱۵ فروردین ماه بسته شد.
    «حسین عباس‌نژاد» ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ که سفرهایی ایمن و بدون حادثه را رقم زدند، اظهار کرد: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه، چهار میلیون و ۶۴ هزار و ۹۳۶ مسافر و گردشگر از طریق بنادر مسافری و مراکز گردشگری در جزایر و سواحل این استان دیدن کردند.

    وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی آمار جابه‌جایی مسافران طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: از این تعداد خدمات سفر دریایی، سه میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۶ نفر مسافر و ۶۵۲ هزار و ۴۱۰ نفر گردشگر بودند. رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان تصریح کرد: همچنین طی این مدت ۶۶۹ هزار و ۱۰۶ دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگ کرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و بالعکس جابجا شدند که در این بخش نیز ۱۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسید.

    به گفته عباس‌نژاد؛ با انجام ۱۴ ماموریت اعلام اضطرار و اقدام عملیاتی هفت فروند شناور ناجی و همیاران در آب‌های استان ۳۰۳ مسافر و گردشگر از شرایط اضطرار نجات یافتند. وی خاطرنشان کرد: در مدت اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ که از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه داشت، ۳۵ تیم همیار ناجی و ۲۴ تیم غواصی و نجات غریق در بنادر مسافری و مراکز گردشگری استقرار و فعالیت داشتند.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: در این بازه زمانی ۳۹ فروند شناور مسافری در مرکز استان با ظرفیت حمل چهار هزارو ۳۳۶ نفر مسافر و همچنین ۲۲ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۸۸۰ دستگاه خودرو در مسیر پل و لافت و بالعکس استفاده شد. وی به تعداد شناورهای فعال دربنادر غرب استان در مسیرهای چهارگانه ( بندرلنگه – چارک – آفتاب به کیش و بلعکس) نیز اشاره ای کرد و گفت: ۲۲ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت جابجایی ۹۵۰ دستگاه خودرو و ۲۲ فروند شناور مسافری با ظرفیت جابجایی یک هزار و ۳۰۰ مسافر در بنادر یاد شده فعالیت داشتند.

    عباس‌نژاد اضافه کرد: بهره‌گیری از توانمندی ۲۲۰ نیروی امداد و نجات، هفت فروند شناور ناجی، یک فروند قایق RIBو یک فروند شناور پایش و پشتیبان از دیگر فعالیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در امرجستجو و نجات دریایی در نوروز ۱۴۰۲ بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.