حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس
    ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۰۳
    شناسه : 5039
    بازدید 1318
    11
    مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس خبرداد دریانیوز//مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در این واحد تولیدی خبر داد و گفت: این رکورد در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی این شرکت به ثبت رسید.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریا
    پ
    پ

    مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در این واحد تولیدی خبر داد و گفت: این رکورد در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی این شرکت به ثبت رسید.

    دریانیوز// تولید سالانه ۵۵ میلیون تن محصولات فولادی در افق ۱۴۰۴ نیازمند استفاده از سبک نوین مدیریتی در لایه های مختلف تامین و تولید خواهد بود و در این میان نباید فراموش کرد که محدودیت های انرژی و مواد اولیه اگرچه دو چالش بزرگ برای دستیابی هرچه سریعتر به چشم اندازهای توسعه و افزایش تولیدات است اما وزنه مدیریتی در چنین بزنگاه هایی میزان اثربخشی خود را نشان می دهد که این مهم موجب شد گام بزرگ صبا فولاد خلیج فارس در ثبت رکورد جدید تولید بریکت گرم با بالا بردن میزان تولید در کنار افزایش بهره وری محقق شود.

    شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان نخستین کارخانه داخلی کشور در زمینه تولید بریکت گرم موفق شد تا با عبور از رکورد سالیانه تولید بریکت گرم گام مهمی را در جهت حرکت در مسیر ظرفیت نهایی خود بردارد.

    لازم به ذکر است، این رکورد که در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ به ثبت رسید در شرایطی حاصل شد که موضوع توزیع مواد معدنی در زنجیره فولاد از ابتدای سال هنوز محل بحث مدیران واحدهای تولیدی است.

    دکتر احسان دشتیانه که از ۲۰ بهمن سال گذشته مدیریت این واحد تولیدی را در اختیار دارد در این رابطه، بیان کرد: بیشترین میزان تولید سالیانه بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در صبا فولاد در سال مالی گذشته این شرکت، ۸۵۷ هزار و ۷۷۸ تن بود که در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی این شرکت، رکورد تولید سالیانه قبلی با یک هزار و ۵۸۸ تن افزایش شکسته شد و به ۸۵۹ هزار و ۳۶۶ تن رسید.

    پیش بینی رشد ۲۰ درصدی در تولید سالیانه

    مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در این باره،اظهار کرد:پیش بینی ما این است که تا پایان سال مالی صبا فولاد در پایان آذر ماه ۱۴۰۱ بتوانیم به رکورد تولید یک میلیون تن بریکت گرم در این شرکت دست پیدا کنیم و رشد ۱۵ تا ۲۰ درصدی در تولید سالیانه صبا فولاد محقق شود. و در پایان از تلاش‌های مجموعه کارکنان صبا فولاد خلیج فارس در جهت رسیدن به حد نصاب جدید تولید در این شرکت، تشکر و قدردانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.