حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ثابت ماندن تعرفه‌ ها  باعث اختلال و فرسودگی شبکه تلفن ثابت شده است
    ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۰۹
    شناسه : 4182
    بازدید 1371
    4
    مدیر مخابرات منطقه هرمزگان : حیدری مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت : اصلاح منطقی تعرفه‌های تلفن ثابت برای دستیابی به اهداف و استمرار بخشیدن به فعالیت‌های مخابرات نقش به سزایی دارد .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: حیدری مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت : اصلاح منطقی تعرفه‌های تلفن ثابت برای دستیابی به اهداف و استمرار بخشیدن به فعالیت‌های مخابرات نقش به سزایی دارد .
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ مهندس حیدری ضمن تاکید بر این موضوع که ثابت ماندن تعرفه‌ها در ۱۲ سال گذشته و همچنین افزایش بی رویه قیمت تجهیزات مخابراتی و سایر هزینه‌ها مرتبط با اجرای پروژه ها ؛ بازنگری در تعرفه‌های مخابراتی امری ضروری برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران و ساکنین سخت کوش و قدرشناس استان هرمزگان می باشد.مدیر مخابرات هرمزگان در ادامه افزود : توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و به‌روزرسانی تجهیزات به خصوص در حوزه تلفن ثابت زیربنای ارائه خدمات مخابراتی مطلوب و به‌ روز به مشترکین می گردد که زمینه ساز توسعه ارتباطات مخابراتی سرمایه‌گذاری و تأمین منابع می باشد .

    مهندس حیدری، بازنگری در نرخ تعرفه‌های مخابراتی را زمینه‌ ساز رسيدن به ، توسعه هر چه بیشتر زیرساخت‌های مخابراتی ، به‌روزرسانی تجهیزات، افزایش و ایجاد اشتغال در این حوزه، بهبود خدمات مخابراتی و ارتباطی و ارائه تکنولوژی‌های برتر و به‌روز مخابراتی و در نتیجه ارائه خدمات بهتر به مشترکین و مردم و جلب رضایت هر چه بیشتر آنان عنوان کرد . مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در انتهای گفتگوی خود از متولیان کشور به خصوص ، مجلس شورای اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد با حمایت از بازنگری در تعرفه‌های مخابراتی، زمینه‌ ساز توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و به‌روزرسانی تجهیزات مخابراتی باشند تا همگی در این شرایط حساس کشور و استان هرمزگان شاهد ارائه خدمات مناسب به مردم شریف و قدرشناس ایران و رشد و توسعه صنعت مخابرات و ارتباطات در کشور باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.