حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تکمیل بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس تا پایان سال
    ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۴۸
    شناسه : 6592
    بازدید 1451
    7
    رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در گفت ‌وگو با روزنامه دریا خبر داد دریانیوز// در حال حاضر این بیمارستان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است و تا پايان سال جاری ساخت بیمارستان تخصصی کودکان به پایان می‌رسد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس از تکمیل ساخت بیمارستان تخصصی کودکان تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این کار ارزشمند درمانی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت می‌باشد .

    اسحاق جعفری در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس در گفت ‌وگو باخبرنگار روزنامه دریا ، با اعلام این خبر، اظهارکرد: ساخت این بیمارستان از ۱۵ ماه پیش با بهترين کیفیت ساخت توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی آغاز شده است. وی در ادامه افزود: در حال حاضر این بیمارستان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است و تا پايان سال جاری ساخت بیمارستان تخصصی کودکان به پایان می‌رسد .

    رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس به مشخصات فیزیکی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: این پروژه با بهترین کیفیت ساخت در زمینی به وسعت ۹ هزار مترمربع در دو بلوک پنج و دو طبقه کنار ساختمان قدیم بیمارستان کودکان در حال احداث است و این بیمارستان دارای ظرفیت ۹۰ تخت خوابی را دارا خواهد بود. جعفری هدف از ساخت این بیمارستان را کمک به توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی استان، دسترسی بهتر و بیشتر مردم به خدمات درمانی مطلوب و تخصصی در حوزه کودکان عنوان کرد.

    وی خاطر نشان کرد: تاکنون شرکت پالایش نفت بندرعباس ۲۰۶ میلیارد تومان صورت وضعیت برای ساخت به پیمانکار پرداخت کرده است و پيش‌بينی می‌شود تا پایان ساخت پروژه این مبلغ به ۳۵۰ میلیارد تومان برسد.

    رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در پایان با تاکید بر اینکه فقط کار ساخت بیمارستان تخصصی ۹۰ تخت خوابی کودکان بندرعباس بر عهده این شرکت است، ابراز کرد: وظیفه تجهیز آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و در رابطه با مراحل ساخت، این مجموعه نفتی به صورت تمام و کمال به تعهدات خود پایبند است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.