حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • توسعه نرم افزار کنترل آمار صید با همکاری جامعه صیادی
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۴
    شناسه : 1479
    بازدید 1637
    8
    مدیرکل شیلات هرمزگان تاکید کرد مدیر کل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه هم اندیشی طرح های تحقیقاتی شیلاتی با حضور رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، معاون پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، رئیس گروه میگو شیلات هرمزگان، رئیس گروه بیولوژی و ارزیابی ذخائر پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان آبزیان استان، در محل سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  مدیر کل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه هم اندیشی طرح های تحقیقاتی شیلاتی با حضور رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، معاون پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، رئیس گروه میگو شیلات هرمزگان، رئیس گروه بیولوژی و ارزیابی ذخائر پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان آبزیان استان، در محل سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار دریا ، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اجرای طرح پایش عملکرد مولدین داخلی و خارجی در کارگاههای تکثیر میگو و راندمان تولید در مزارع پرورش میگو استان هرمزگان گفت : این پروژه با همکاری سه جانبه شیلات هرمزگان ، اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان آبزیان استان و پژو هشکده اکولوژی خلیج‌فارس و دریای عمان صورت گرفت. عبدالرسول دریایی با بيان اينكه آبزي پروري يكي از روشهاي تامين امنيت غذايي در جهان است گفت : در این طرح مزارعی انتخاب می گردد که شرایط تغذیه ای ، اکولوژیکی و مکانیزاسیون مناسبی داشته باشد و از غذای باکیفیت استفاده نمایند. دریایی افزود : خوشبختانه در سالهاي گذشته با حمایت های استانداری و سازمان شیلات ایران اقدامات قابل توجه ای در حوزه تكثير و پرورش ميگو در استان صورت گرفته است.

    وي از تكميل زنجيره هاي مختلف یک صنعت به عنوان رمز موفقیت آن یاد کرد و گفت: تامين بچه ميگو با کیفیت مورد نياز مزارع پرورش میگو براي پايداري و توسعه یک ضرورت است. دریایی از هم اندیشی با مراکز تحقیقاتی در رابطه با مطالعات جانمایی و مکان یابی سازه های زیستگاه مصنوعی در سطح استان خبر داد و بر لزوم تشکیل کارگروه های تخصصی بازسازی ذخایر آبزیان جهت ترمیم و ارتقای ذخایر آبزیان با مشارکت پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و دیگر مراکز تحقیقاتی و علمی تاکید کرد. وی برگزاری جلسات مستمر کارشناسی، پایش و رصد ذخایر آبزیان را یک ضرورت خواند و بر بررسی توسعه زیستگاههای مصنوعی در مناطق مطالعه شده و مطالعه مناطق جدید تاکید کرد. مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین بر توسعه نرم افزار کنترل آمار صید با همکاری جامعه صیادی تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.